Nvidia השיקה את הטאבלט הראשון מתוצרתה – Tegra Note 7

מחשב הלוח החדש כולל מסך 7 אינץ', מצלמה 5 מגה-פיקסלים ו-1 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ● הוא יימכר בתצורות של 16 ו-32 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון פנימי ויופץ באמצעות שותפות רשמיות של החברה ● מחירו: 199 דולר

Nvidia הודיעה על תחילת ההפצה של הטאבלט הראשון מתוצרתה – Tegra Note 7, בעל מסך 7 אינץ'. הטאבלט יופץ באמצעות שותפות רשמיות של החברה, ברובן כאלה שגם מוכרות את כרטיסי המסך שלה. מחשב הלוח החדש יישא את שמות המפיצות – ולא את זה של Nvidia.

ה-Note מבוסס על ה-Tegra 4, מערכת העל שבב של החברה עצמה, והיא מייעדת אותו לתחרות ישירה מול ה-Nexus 7 של גוגל (Google). הדור הראשון של ה-Nexus 7 היה מבוסס על מעבדי ה-Tegra 3 של Nvidia, אך בדור השני היא בחרה להשתמש ב-Snapdragon של קוואלקום (Qualcomm).

ה-Tegra 4 היא מערכת על שבב מרובעת ליבות שמבוססות על ARM Cortex-A15 במהירות 1.9 ג'יגה-הרץ. ליבות אלה מלוות ב-72 ליבות GeForce ULV לצורך התצוגה הגרפית, תוך חסכון באנרגיה, וכן בשבב PureAudio, שמשפר את איכות הקול שמופקת בדרך לרמקולים הסטריאופוניים, שפונים קדימה.

המסך מציע רזולוציה של 1,280 על 800 פיקסלים (צפיפות של 215 פיקסלים לאינץ'). הוא מיוצר בטכנולוגית ISP שאמורה לספק זוויות צפייה מתקדמות. המכשיר מגיע עם מצלמת 5 מגה-פיקסלים אחורית, שכוללת תמיכה טבעית בעיבוד HDR, ומצלמת 2 מגה-פיקסלים קדמית. הוא מצויד ב-1 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ויימכר בתצורות של 16 ו-32 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון פנימי. אמצעי החיבור והתקשורת כוללים Wi-Fi (עד 802.11n), בלוטות' 4.0 (Bluetooth 4.0) וחיבורי microUSB ו-microHDMI. הסוללה אמורה להספיק, לפי החברה, עד 10 שעות עבודה.

ה-Note עובד על מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.2.2 (Android 4.2.2) ותומך בחרט, שיגיע עם הטאבלט. ב-Nvidia החליטו שלא לשנות את הממשק הראשי של אנדרואיד אך הוסיפו מספר אפליקציות שונות מתוצרתה.

מידות המכשיר הן 120x190x9.4 מ"מ, ומשקלו 320 גרם. המחיר שלו אמור להיות אטרקטיבי – 199 דולר. חלק מהשותפות שמפיצות את הטאבלט מוכרות ציוד מחשבים בישראל, כמו Gigabyte, PNY ו-EVGA, כך שייתכן שהוא יגיע לארץ, גם אם לא בייבוא רשמי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים