אנדראה דוסנה, CA: "יש להפסיק להשקיע בחומרה ובתשתיות – ולהתרכז בניהול ה-IT כשירות"

"יותר ממחצית הפעילות של CA נעשית באופן עקיף, דרך השותפים, ובכוונתי לשנות את התמהיל ולהגדיל את אופן הפעילות הזה", אמר דוסנה, סגן נשיא ומנהל שותפים עסקיים למדינות צומחות בחברה ● הוא ציין כי "אנחנו לא רוצים לעבוד עם מאות שותפים בישראל, אלא עם מעט שותפים, שיהיו רלוונטיים עבורנו ושיהיו בקשרים הדוקים עם הלקוחות; תפקידנו יהיה לטייב את הקשר הזה"

"המנמ"רים חווים ימים לא קלים. הם משקיעים מיליונים בחומרה ובתשתיות בעוד שבמקום זאת, עליהם להתרכז בניהול ה-IT. עדיף שהם יתמקדו בניהולו בתצורת שירות", כך אמר אנדראה דוסנה, סגן נשיא ומנהל שותפים עסקיים למדינות צומחות ב-CA.

דוסנה הגיע ארצה על מנת לבחון ולהעמיק את הקשר של הסניף המקומי עם שותפיו העסקיים, ולהודיע על שני שותפים חדשים: א.מ.ת. מיחשוב וקבוצת יעל. לפני שהצטרף ל-CA הוא עבד במשך עשור במיקרוסופט (Microsoft), שם היה סמנכ"ל הכספים של פעילות החברה מול ארגוני SMB. במקורו, דוסנה עבד כאיש כספים בדואר האיטלקי – המשמש, לצד שירות הדואר, כמוסד פיננסי לכל דבר. הוא הועסק גם בפיליפס (Phillips).

לדבריו, "CA החליטה להעמיק את הקשר שלה עם שותפיה העסקיים ולהגדיל את היקף הפעילות שלהם על חשבון הקשר הישיר של החברה עם הלקוחות. כבר כיום, יותר ממחצית הפעילות נעשית באופן עקיף, דרך השותפים, ובכוונתי לשנות את התמהיל ולהגדיל את אופן הפעילות הזה".

הוא ציין כי "החברה מבינה שעל המנמ"ר עוברים ימים קשים ולכן, היא מכוונת את פעילותה כך שיהיה לו קל יותר. היא עושה זאת בכמה דרכים: מסייעת לו להריץ את ה-IT שלו בסביבה מאובטחת וחדשנית, אך לא סגורה, מסייעת לו להדק את המערך המיחשובי להיבטים העסקיים בארגון, ועוזרת לו לצמצם את הוצאותיו התפעוליות – ובכך לחסוך כסף".

דוסנה אמר כי במסגרת זו השיקה החברה באחרונה את CA Nimsoft Monitor Snap. "זהו פתרון קל ליישום, שמוצע להורדה בחינם. הפתרון הזה מסייע ללקוחות לנהל את משאבי המיחשוב הקריטיים. השירות מסייע ללקוחות שלא עומדים לרשותם תקציבים גדולים לקבל במהירות תמונה, ברמה ארגונית, של משאבי המיחשוב המגוונים שתומכים באספקה של שירותי מיחשוב קריטיים. זאת, בניגוד לכלים קיימים, שמוצעים כתוכנה חופשית,שמחייבת תשלום תמורת תוספות (Freemium), כגרסת ניסיון לזמן מוגבל, או כתוכנה בעלת קוד מקור פתוח. כמו כן, זה בניגוד למוצרים מסחריים, שמיועדים לחברות בסדר גודל בינוני".

"עד עכשיו, לקוחות שלא עמדו לרשותם משאבים מרובים נאלצו להתמודד עם בחירה בלתי אפשרית – בין כלי ניטור 'נקודתיים', שלא משתלבים, תוכנות בעלות קוד מקור פתוח שמציבות אתגרים טכניים או טכנולוגיה מקובלת ברמה ארגונית, שמחירה גבוה מדי ויישומה נמשך זמן רב מדי", אמר דוסנה. "עם השירות החדש שהשקנו, לקוחות אלה יכולים ליהנות מפתרון שנותן מענה אמיתי לצרכים הספציפיים שלהם".

הוא הוסיף כי "רבים מהשותפים העסקיים שלנו הפכו להיות ספקי שירות, לצד היותם אינטגרטורים. השאיפה שלנו היא שהם ייקחו את כלי ניהול ה-IT של CA וימכרו אותם ללקוחות הארגוניים כשירות – בענן או מחוצה לו. אנחנו נסייע לשותפים העסקיים בתמיכה שלהם בלקוחות. מדובר במודל חדש, שיניב לנו ולשותפים יכולת הרחבה של העסקים שלהם וללקוחות הארגוניים – צמצום של הוצאות המיחשוב".

דוסנה סיכם באמרו כי "הקשר עם השותפים איננו בבחינת 'פגישה עיוורת'. מדובר במחויבות ארוכת טווח, כי גם אנחנו וגם הם רואים את טובת הלקוחות הארגוניים לנגד העיניים. נגדיל את היקף הפעילות של השותפים, תוך התמקדות על שוק ארגוני הביניים. אנחנו לא רוצים לעבוד עם מאות שותפים בישראל, אלא עם מעט שותפים, שיהיו רלוונטיים עבורנו ושיהיו בקשרים הדוקים עם הלקוחות. תפקידנו יהיה לטייב את הקשר הזה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים