HP רכשה את חברת האחסון איבריקס

הרכישה היא חלק מהמשך התחרות של החברה מול יבמ ו-EMC ● איבריקס מייצרת פתרונות גישה לקבצים בסביבות מיחשוב ענן הדורשות ביצועים גבוהים ● ההיקף הכספי של העסקה לא נמסר לפרסום

המאבק בשוק האחסון מסרב לגווע. במה שנראה כהמשך התחרות מול יבמ (IBM) ו-EMC, שרק לפני כשבועיים רכשה את דטה דומיין, הודיעה HP, כי תרכוש את חברת האחסון איבריקס (Ibrix). עם תום הרכישה, ישולבו מוצרי איבריקס בחטיבת האחסון של HP. התוכנה של איבריקס מאפשרת שליטה וגישה מהירה לכמויות רבות של מידע המשמש יישומים עסקיים. ההיקף הכספי של העסקה לא נמסר לפרסום.

איבריקס מייצרת פתרונות גישה לקבצים בסביבות מיחשוב ענן הדורשות ביצועים גבוהים. מוצריה מאפשרים יכולת לבנות מערכות קבצים שיכולות לגדול לנפחים של עשרות פטה-בייט, לספק רוחב פס של עשרות ג'יגה-בייט לשנייה וביצועים של מיליוני פעולות קלט/פלט לשנייה. לדברי HP, הרכישה תניב ללקוחות יכולות בייעול תהליכי האחסון ופישוט הגישה לנתונים המאוחסנים, לצד הגדלת הביצועים.

לאיבריקס 175 לקוחות, ביניהם אולפני דרימוורקס (DreamWorks) של סטיבן שפילברג ויצרנית הבולדוזרים קאטרפילר (Caterpillar). לקוחות החברה באים מתחומים שונים, דוגמת שירותים פיננסיים, אנרגיה, ביו-טק ותקשורת. איבריקס נוסדה בשנת 2000 במסצ'וסטס, והיא מונה 53 עובדים. המשווקים הגדולים של החברה הם EMC ודל (Dell).

לא ברור כיצד תימשך הפצת מוצרי החברה לאחר הרכישה. דובר מטעם HP סירב לענות לשאלת כתבים בעניין. לפי הערכות, הרכישה האמורה קשורה למעבר של דיוויד דונאטלי, לשעבר בכיר ב-EMC, ל-HP. מעבר זה לא היה חלק, ולאחר מאבק משפטי בין שתי ענקיות ה-IT נקבע, כי דונאטלי לא יעסוק בתפקידו החדש בתחום האחסון, הקשור לתפקידו הקודם ב-EMC.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים