אורנה קליינמן, סאפ: "איחוד תפקידי הניהול יאפשר להשפיע יותר על הפעילות ולהעצימה"

קליינמן, מנהלת יחידת הפיתוח הגלובלית של מוצר הפורטל הארגוני, תמשיך בתפקידה במקביל למינויה למנכ"לית מעבדות סאפ ישראל: "חשוב מאוד שמנהל המעבדה יהיה מחובר לערוץ העסקי" ● לדבריה, "ההון האנושי והאג'יליות מייחדים מאוד את הסניף המקומי. לישראל משמעות חשובה כי הפורטל הוא ישראלי לחלוטין"

"איחוד התפקידים ניהול היחידה העסקית ומנכ"ל המעבדות יאפשר להשפיע יותר על הפעילות ולהעצימה", אומרת אורנה קליינמן, המנכ"לית החדשה של מעבדות סאפ (SAP) בישראל. קליינמן מונתה לתפקיד לפני כשבועיים, והיא תמלא אותו ובמקביל לתפקידה הנוכחי – מנהלת יחידת הפיתוח הגלובלית של מוצר הפורטל הארגוני – החל מ-1 בנובמבר. היא תחליף בתפקידה החדש את מיקי שטיינר, שפורש לגמלאות. במסגרת המהלך, ביצעה סאפ שינוי ארגוני כאמור לפיו אוחדו הפונקציות של מנכ"ל המעבדה וניהול היחידה העסקית, שנחשבת לחשובה ביותר בחברת הענק בשל הדומיננטיות של הפורטל בפעילותה העולמית.

"חשוב מאוד שמנהל המעבדה יהיה מחובר לערוץ העסקי, יידע בדיוק אלו תוכניות עבודה קיימות, מה צפוי וכן הלאה", מסבירה קליינמן. יחידה נוספת במעבדות סאפ עוסקת בפיתוח פתרון ה-HANA, בראשה עומד ג'ייק קליין.

לדברי קליינמן, שילוב התפקידים הוא בבחינת אתגר גדול מאוד הן ברמה האישית והן ברמה הארגונית. "ישראל היא אחת מארבע המעבדות המובילות בעולם מחוץ לגרמניה, כאשר כל מעבדה מתעסקת בתחום אחר עם מבחר מפתחים בעלי די.אן.איי ייחודי. ההון האנושי והאג'יליות מייחדים מאוד את ישראל וזה בא לידי ביטוי ביכולת להרים דברים מהר ולהתאים עצמנו לשינויים. ישראל ממוקמת באזור הזמן של אירופה, וזה מאוד קריטי לחברה גלובלית שעובדת בכל העולם", אומרת קליינמן ומוסיפה, "זה מביא הרבה ערך לסאפ, מוסיף המון לאקו-סיסטם הישראלי ותורם לחברות גדולות וקטנות כאחד".

קליינמן הגיע לסאפ לפני תשע שנים ולפני כן עבדה באמבלייז (Emblaze). "גויסתי לסאפ על מנת לנהל את יחידת המו"פ של טופ-טיר בזמנו", משחזרת קליינמן. "המשימה שלי היתה לקחת את הפורטל של טופ-טיר ולחבר אותו עם סאפ – וההצלחה שלו היא כבר חלק מההיסטוריה של החברה".

"היום הפורטל הוא חלק אינטגרלי מהפתרונות שסאפ מציעה. כל האפליקציות רצות בתוכו, הוא חלק מ-SAP NetWeaver. למעשה, הפורטל צועד עם החברה לעולם הענן ולתחום של יישומים ארגוניים. זה כבר מזמן לא פורטל מסורתי במובן הישיר שלו, אלא חלק בלתי נפרד ממוצרי סאפ. כיום אנו מפתחים את HANA מעל הענן".

לסיכום, משיבה קליינמן באשר למצב הכלכלי. לטענתה, היא לא מוטרדת ממצב בו היקף הפרויקטים שיוזרם למעבדה עלול לקטון. "הפרויקטים מגיעים מלמעלה, אבל יש גם חדשנות בתוך הקבוצות השונות. לא מעט פרויקטים מגיעים מתוך צורך. רוב העבודה שלנו היא מול לקוחות חו"ל, אבל יש לישראל משמעות חשובה כי הפורטל הוא ישראלי לחלוטין ויש לנו אלפי לקוחות", מסכמת קליינמן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים