ממציא חדש בשוק: ביל גייטס הגיש בקשות לרישום פטנטים

Searete, חברה שהקימו מנהלי מיקרוסופט לשעבר, הגישה מספר בקשות לרישום פטנטים שמעל חלקן מתנוסס שמו של גייטס ● אחת הבקשות מתארת שיטה להפחתת העוצמה של סופות הוריקן

שמו של ביל גייטס, ממייסדי מיקרוסופט (Microsoft), מתנוסס לצד שמות נוספים מעל חמש בקשות לרישום פטנטים שהוגשו בשבוע שעבר על ידי חברת Searete, שקשורה לחברת Intellectual Ventures אשר הוקמה על ידי מנהלים לשעבר במיקרוסופט לצורך קידום המצאות חדשות.

אחד ממייסדי Intellectual Ventures, נתן מירוולד, ייעץ במשך שנים רבות לגייטס במסגרת תפקידו כמנהל הטכנולוגיה הראשי של מיקרוסופט, וב-1991 הקים את חטיבת המחקר של החברה. שמו של גייטס מתנוסס, בין השאר, מעל לבקשות לרישום פטנטים למנוע אלקטרו-מגנטי ולשיטה למתן תרופות. כן הגישו גייטס ומירוולד בקשות לרישום פטנטים על מיכל לאחסון תרופות (או בירה, או יין) בטמפרטורה מבוקרת. המיכל מצויד בחיישנים ובצג אלקטרוני, אשר מסייעים לנטר את הטמפרטורה מבלי לפתוח אותו. חלק מהבקשות לרישום פטנטים אף מתארות ציוד להפחתת העוצמה של סופות הוריקן – זאת באמצעות קירור מים, שינוי המתח של פני השטח והסטה של הסופה מאזורים שמשמשים לפעילויות פנאי.

מאז שפרש גייטס בשנה שעברה מתפקיד מנכ"ל מיקרוסופט, הוא מתמקד בפעילות בקרן על שם ביל ומלינדה גייטס, אשר שמה לה למטרה לתרום לבריאות ולחינוך, להילחם בעוני ולקדם נושאים הומניטאריים נוספים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים