גד אלקין, F5: "רכישת ורסייף תביא לגידול של עשרות אחוזים במכירות שלה בישראל"

"אנחנו רוצים לספק ללקוחות הארגוניים גישה מאובטחת לכל המידע והיישומים שלהם מכל מקום - ו-ורסייף תומכת בחזון הזה", אמר אלקין, מנהל אזורי של F5 לישראל, טורקיה ויוון ● לדבריו, עד היום התמקדה החברה הישראלית במגזר הפיננסי, אולם הרוכשת מעוניינת להרחיב את פעילותה גם למגזרים אחרים

"הרכישה שלנו את ורסייף (Versafe) הישראלית תביא לגידול של עשרות אחוזים במכירות המוצרים שלה בשוק בארץ", כך אמר גד אלקין, מנהל אזורי של F5 לישראל, טורקיה ויוון, בראיון לאנשים ומחשבים.

F5 רכשה את ורסייף לפני כחודש וחצי. החברה הנרכשת פיתחה רכיבי תוכנה שהטמעתם באתר מאפשרת ללקוחות הארגוניים להגן על המשתמשים מאיומים מקוונים ברכיבי המיחשוב השונים שלהם. המוצרים שלה מתחרים באלה של טראסטיר (Trusteer) – חברה ישראלית שרכשה יבמ (IBM) באוגוסט האחרון תמורת מאות מיליוני דולרים. F5 לא ציינה בהודעתה את סכום הרכישה.

אלקין אמר, כי "הרכישה של ורסייף תומכת בחזון שלנו, לפיו עלינו לספק ללקוחות הארגוניים גישה מאובטחת לכל המידע והיישומים שלהם מכל מקום. היישומים מצויים כיום תחת מתקפות באופן תדיר, ואלה מהן שמצליחות מסבות נזק כספי, גניבת זהות או גניבת קניין רוחני. הפתרונות שלה בעולם אבטחת המידע לא מצריכים התקנה במכשירי הקצה, מאחר שהמחשבים והטלפונים החכמים שבידי העובדים הם אלה שמהווים את נקודות הפריצה המרכזיות למערכות ה-IT של ארגונים גדולים".

לדבריו, "ורסייף מספקת מגוון פתרונות המוודאים שהמשתמש שמגיע ליישום הארגוני לא נגוע ושלא מדובר בהונאה של מישהו שמנסה להתחבר ליישום עם חשבון מזויף. המוצרים של החברה יודעים לבצע הצפנה לכל מוצרי הזיהוי ומספקים מענה של הגנה עם פתרונות זיהוי אוטומטיים. היתרון של הפתרונות הללו הוא שהם מגיעים ללא סוכן – זה הייחוד שלהם מול המתחרים. ורסייף מטפלת ברכיבי הקצה של המשתמשים ונותנת להם מעין תעודת כשרות".

הוא ציין, כי יש לסניף הישראלי של F5, שממוקם בתל אביב, 140 עובדים ויותר מ-400 לקוחות. רוב העובדים הם אנשי מו"פ שעברו אליה מחברות אותן היא רכשה בארץ וכ-20 הם אנשי מכירות. עשרות עובדי ורסייף יצטרפו למרכז המו"פ של F5 בארץ. לקוחות ורסייף הם בעיקר בנקים, וביניהם כל הבנקים בישראל וכמה באירופה. "החברה התמקדה עד היום בארגונים מהמגזר הפיננסי, בנקים וחברות ביטוח", אמר אלקין וציין, כי "כבר יש הטמעות משותפות של F5 ו-ורסייף בארגונים ממגזר זה בארץ ובעולם". הוא הוסיף: "נעמיק את האחיזה במגזר הפיננסי, אך נלך עם מוצרי ורסייף גם למגזרים אחרים".

אלקין סיכם באומרו, כי "משמעות הרכישה היא המשך הרחבת פתרונות אבטחת המידע של F5. יש פה השלמה נוספת של פתרון ייחודי ומתקדם טכנולוגי, שמביא לנו יכולת לספק לארגונים מצע אבטחת מידע רחב, עם פתרון אבטחה תשתיתי לשכבות 7-3: מרמת פיירוול רשתי ועד לפתרונות רברס פרוקסי, פיירוול אפליקטיבי, טיפול באבטחת גישה מרוחקת והגנה מלאה לעולם ה-DNS, תוך טיפול גורף של אלמנטי אבטחת מידע".

רכישות של F5 בישראל
רכישתה של ורסייף מגיעה לאחר שבפברואר 2012 קנתה F5 את הסטארט-אפ הישראלי טרפיקס סיסטמס (Traffix Systems), בעסקה בהיקף שעלה על 100 מיליון דולרים. טרפיקס סיסטמס עוסקת בפיתוח מערכות תוכנה לשיפור התנועה, ניהול התקשורת והגדלת הביצועים ברשתות תקשורת סלולרית מהדור הרביעי (LTE). ב-2004 היא קנתה את מגניפייר (Magnifier) תמורת 30 מיליון דולרים וב-2011 – את הקניין הרוחני של קרשנדו תמורת 5.6 מיליון.

ג'ון מק'אדם, מנכ"ל F5, אמר בנובמבר האחרון בראיון לאנשים ומחשבים, כי "ככלל, המניע לרכישות שלנו הוא אך ורק כאלה התואמות את מפת הדרכים הטכנולוגית שלנו. אנחנו לא רוכשים חברות בגלל בסיס לקוחות או מניעים כספיים של רווח עתידי". הוא ציין, כי "אנחנו משקיעים במו"פ נתח מטורף של 12% מהמחזור שלנו – פי שניים מיבמ ופי שישה מ-HP".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים