ראש העיר רעננה, נחום חופרי: "צריך להמשיך ולפתח את ההיי-טק"

מערכת אנשים ומחשבים מלווה את מערכת הבחירות לרשויות המקומיות ומבקשת מהמועמדים לפרוש את האג'נדה שלהם בתחום ההיי-טק, החינוך המדעי ועידן הרשתות החברתיות ● המועמד לראשות העיר רעננה, ראש העיר נחום חופרי, משיב ליריבו בילסקי ומפרט על היותה של רעננה מרכז היי-טק חשוב

ראש העיר רעננה נחום חופרי, המכהן בתפקידו משנת 2005, מתמודד בימים אלו על קדנציה שלישית בתפקידו. הפעם הוא רץ מול זאב בילסקי, ראש העיר לשעבר, שמינה אותו ליורשו כאשר פרש מהעירייה לטובת תפקיד יו"ר הסוכנות היהודית.

קמפיין הבחירות של חופרי כולל שימוש נרחב ברשתות החברתיות. הוא מעלה פוסטים בדף הפייסבוק (Facebook) האישי שלו, מגיב לפניות התושבים בנושאים כאלה ואחרים ומדגיש בכל הזדמנות את העובדה שרעננה היא עיר של מרכזי ההיי-טק המובילים בישראל.

בכך הכוונה היא לשני פארקים שהוקמו באמצע שנות ה-90, הכוללים כ-150 חברות. הצפוני מביניהם משתרע על פני 900 דונם ומועסקים בו יותר מ-30 אלף עובדים, כאשר בין החברות ניתן למנות את סאפ (SAP), נייס ו-HP. הפארק הדרומי מאוכלס על ידי חברות דוגמת מיקרוסופט (Microsoft), אמדוקס (Amdocs) ואחרות, והתוכנית היא להרחיבו ב-220 אלף מ"ר נוספים. זאת ועוד, ישנן תוכניות לשיפור הנגישות על בסיס סיום עבודות ההקמה של כביש 531 וכביש 4.

במסגרת תוכניות העבודה של העירייה, שכבר אושרו, ניתן דגש חזק על המשך קידום ופיתוח אזורי ההיי-טק בעיר, שהפכו לחלק בלתי נפרד ממנה. כך, יוקם פארק נוסף במערב העיר, שישולב יחד עם גישה לתחנת הרכבת הפרברית, שעתידה לפעול לקראת 2018. שטחו יהיה 190 אלף מ"ר ויכלול שטחי מסחר, תעשייה ובילויים. מעניין לציין כי הוא צפוי להיות ירוק, כלומר נקי מכניסת כלי רכב. גישה אליו תתאפשר רק באמצעות רכבת או אופניים. בנוסף, העירייה מתכננת הקמת בית מלון לאנשי עסקים ומרכז כנסים, שישמש בעיקר את חברות ההיי-טק.

בכנס שנערך לפני שנתיים באוניברסיטה הפתוחה, בנושא "היי-טק 2028", אמר חופרי כי מדינת ישראל חייבת לעשות הכל כדי לשמור על הקטר ששמו היי-טק, מהסיבה הפשוטה שאין לה ברירה אם ברצונה להמשיך ולהתקדם מבחינה כלכלית. "צריך להמשיך ולפתח את ההיי-טק", חוזר ואומר חופרי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים