מיקרוסופט מגבירה את התחרות באמזון: מציעה תקשורת VPN לשירותי Azure

הענקית מרדמונד מציעה, בשיתוף עם שירות NetBond של AT&T, גישה ל-Azure בתקשורת שמקבילה לרשת פרטית ● השירות החדש יהיה זמין במחצית הראשונה של 2014

מיקרוסופט (Microsoft) החלה להציע תקשורת VPN לצרכים כלליים למי שמבקשים לגשת לשירותי הענן Windows Azure – כתחרות ישירה מול שירות Direct Connect של אמזון (Amazon). זאת, באמצעות שירות NetBond של AT&T, שמבוסס על רשת MPLS שלה.

המשתמשים בשירות החדש יראו את שירותי Azure כיעד נוסף ברשת הארגונית המקומית, אמר ונקט גטמני, מנהל שיווק בכיר במיקרוסופט המופקד על שירותים אלה. הוא הוסיף, כי השילוב בין שירותי מיקרוסופט לאלה של AT&T "מתבצע בצורה חלקה ושקופה לחלוטין מבחינת הלקוחות".

יצוין, כי הלקוחות יוכלו לשלוח באמצעות השירות החדש עומסי עבודה ונתונים ל-Azure בתקשורת VPN מאובטחת במקום ברשת האינטרנט הציבורית. הגישה לשירותי המיחשוב והאחסון של Azure נעשית בקישור NetBond וללא צורך במעורבות ישירה של מנהל רשת שקובע הגדרות תצורה באופן ידני.

"האבטחה והביצועים של הרשת הפרטית הווירטואלית שלנו נותנים מענה לדרישות של לקוחות חלונות Azure", אמר אנדי גייסה, מנכ"ל החטיבה לפתרונות עסקיים של AT&T. הוא הוסיף, כי מדובר בשירות "שמשנה את כללי המשחק" מבחינת הלקוחות הארגוניים.

על פי נתונים של חברת המחקר Forrester, ב-70% מהתאגידים הרב לאומיים משתמשים ברשת MPLS. גייסה ציין ששירות MPLS של AT&T לבדה זמין ב-187 מדינות ומשרת 3.5 מיליון לקוחות עסקיים קיימים.

השירות החדש יהיה זמין במחצית הראשונה של 2014.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים