הקץ לשמועות: סמסונג השיקה את השעון החכם Galaxy Gear

הגאדג'ט המסקרן של הענקית הקוריאנית כולל מצלמה 1.9 מגה פיקסלים, מעבד במהירות 800 מגה-הרץ ומסך מגע 1.63 אינץ' ● החברה טרם הבהירה אם החיבור מול הסמארטפונים יכלול מכשירי גלקסי בלבד ● השעון יוצע למכירה החל מ-25 בספטמבר במחיר של 299 דולרים

סמסונג (Samsung) השיקה באופן רשמי את שעון היד החכם שלה, ה-Galaxy Gear, במסגרת כנס IFA 2013. השעון, עם מסך מגע בגודל של 1.63 אינץ' שמציע רזולוציה של 320×320 פיקסלים, מבוסס על מעבד שפועל במהירות של 800 מגה-הרץ ועל גרסת 4.3 של אנדרואיד (Android) – שעברה התאמה מיוחדת לגודל המסך של השעון.

ה-Galaxy Gear מספק למשתמשים חיוויים בעת קבלת הודעות שונות בטלפון החכם של המשתמש – שיחות, מסרונים והודעות דואר אלקטרוני – אך לשימוש גם באופן עצמאי עם יישומים שנכתבו במיוחד עבורו. לפי החברה, בעת ההשקה בפועל, ב-25 בספטמבר, כבר יהיו מוכנים עבור השעון כ-70 יישומים שונים, ועוד כמה עשרות יישומים יצטרפו בחודשים לאחר מכן. עם זאת, החברה טרם הבהירה אם החיבור מול הטלפונים יהיה מול מכשירים של כל החברות או רק מול מכשירי הגלקסי של החברה.

השעון מצויד בשני מיקרופונים עם מנגנון לביטול רעשי רקע, כדי לאפשר למשתמשים לבצע שיחות באמצעות השעון שמחובר לטלפון וללא צורך בשימוש בידיים. את התשובות ניתן לשמוע באמצעות רמקול מובנה. בנוסף הוא תומך בתכונת ה-S Voice של סמסונג, שמאפשרת למשתמש להגדיר ביצוע של פעולות שונות ללא צורך בנגיעה במסך.

מדובר בשעון שמעוטר במעטפת מתכתית, אך הרצועה שלו היא פלסטית ומוצעת בצבעים שונים. עוד כוללת הרצועה מצלמת 1.9 מגה-פיקסלים שמאפשרת לצלם תמונות וסרטונים גם תוך כדי תנועה. תכונה אחרת מאפשרת להפעיל התראה ברגע שמתרחקים למרחק שעולה על 1.5 מטר מהטלפון, כדי למנוע את איבודו.

ה-Galaxy Gear שוקל 73.8 גרם ומידותיו 36.8×56.6×11.1 מ"מ. הוא מגיע עם תמיכה בבלוטות' 4.0 (Bluetooth 4.0) לצורך חיבור לטלפון, עם 4 ג'יגה-בייט זיכרון איחסון, 512 מגה-בייט זיכרון עבודה, וסוללת 315mAh שאמורה לפי לספק יכולת עבודה ליום שלם. השם של הגאדג'ט המדובר, אגב, נחשף במסמכים שהגישה הענקית הקוריאנית לצורך רישום שם מסחרי. במסמכים אלו הגדירה סמסונג את סדרת ה-Gear כ-"שעונים שמקשרים מידע עם עוזרים אישיים דיגיטליים, טלפונים חכמים, מחשבים שולחניים ומחשבים אישיים, באמצעות אתרי אינטרנט ורשתות תקשורת מחשבים אחרות".

המכשיר יופץ ב-25 בספטמבר ב-140 מדינות במקביל. מחירו צפוי להיות 299 דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים