אבי חסון, המדען הראשי במשרד הכלכלה: "יש לחברות ישראליות פוטנציאל אדיר שלא ממומש – בסין"

"לשכת המדען הראשי עושה מאמצים רבים לחיזוק שיתוף הפעולה עם סין", אמר חסון לקראת ביקור עבודה שיקיים בשבוע הבא במדינת הענק ● במהלך הביקור ייפגש חסון עם בכירים בממשל הסיני ובכלכלות המקומית והעולמית, וישתתף בכנס הכלכלי החשוב ביותר באסיה ● לדבריו, "מדובר בנסיעה חשובה, שתיצור פלטפורמות חדשות לשיתוף פעולה עם סין"

"בשנתיים האחרונות, לשכת המדען הראשי עושה מאמצים רבים לחיזוק שיתוף הפעולה עם סין, מאחר שאנחנו מבינים שיש בשוק הזה פוטנציאל אדיר שלא ממומש", כך אמר אבי חסון, המדען הראשי במשרד הכלכלה.

חסון ייצא בשבוע הבא לסין במטרה לקדם את שיתוף הפעולה בחדשנות וטכנולוגיה עם מדינת הענק. "מדובר בנסיעה חשובה, שתיצור פלטפורמות חדשות לשיתוף פעולה עם סין", אמר. "אפגש שם עם בכירים בכלכלה העולמית, מה שצפוי להוביל באופן ישיר ליצירת מקומות עבודה, השקעות בינלאומיות במשק ותרומה לביצור מעמדה של ישראל כמעצמת חדשנות".

כמו כן, חסון ייפגש במהלך ביקורו עם בכירים בממשלה ובכלכלה הסינית ויהיה הנציג הישראלי הבכיר בכנס WEF (ר"ת World economic forum), הכנס הכלכלי החשוב באסיה, שיתקיים במעמד לי קצ'יאנג, ראש ממשלת סין. בכנס ישתתף חסון בפאנל שיעסוק ביצירת אקו סיסטם של חדשנות תוך התמקדות בשווקי אסיה, יחד עם שר המדע והטכנולוגיה הסיני.

חסון יחל את ביקורו בהונג קונג, שם ייפגש עם ג'נט וונג, מנהלת רשות החדשנות והטכנולוגיה בהונג קונג, שיש לה מעמד של שר. הוא צפוי לקדם עימה את התהליכים לחתימה על הסכם שיתוף פעולה בתחום המו"פ, שמצוי בימים אלה במשא ומתן מתקדם. כמו כן, הוא ירצה באירוע למשקיעים וחברות שמאורגן על ידי הרשות, על מנת לחשוף בפניהם את ההזדמנויות בחדשנות הישראלית ואת האפשרויות לשיתופי פעולה והשקעה בהיי-טק הישראלי, וייפגש עם בכירים בחברות רב לאומיות המבוססות בהונג קונג.

לאחר מכן יבקר המדען הראשי בבייג'ינג, שם ייפגש עם בכירי משרד המדע והטכנולוגיה הסיני, במטרה לקדם שיתופי פעולה בחדשנות ומו״פ ולנסות לקדם תוכנית חדשה בתחום, בהמשך לביקור בסין של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר הכלכלה, נפתלי בנט, שנערך באחרונה.

עוד ישתתף המדען הראשי באירוע המאורגן על ידי הנספחות המסחרית של משרד הכלכלה בסין לחברות ולעורכי דין בנושא רישום פטנטים והגנה על קניין רוחני. מטרת האירוע היא להביא ליצירת כלים מגוונים להתמודדות עם החששות בתחום זה של חלק מהיזמים הישראלים בקשר לכניסה לשוק הסיני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים