טלדור תקים ותתחזק 500 עמדות שירות עצמי לממשל זמין בפרויקט בהיקף 11 מיליון שקלים

העמדות יופעלו במספר משרדי ממשלה כבר בחודשים הקרובים, ולאחר מכן – במוסדות ציבור נוספים ● קיימת בהסכם אופציה להארכה לתקופה של שנתיים ולהגדלת כמות העמדות בכמה מאות, תמורת מיליוני שקלים נוספים ● אריה רימיני, מנכ"ל טלדור: "יש בעמדות הללו כדי להביא לחיסכון וייעול השירות. השינוי יאפשר הפנייה של משאבים ארגוניים לטובת פעילות ייעוץ ומתן שירות טוב יותר לאזרח"

טלדור זכתה במכרז של החשב הכללי במשרד האוצר להקמה ולתחזוקה של 500 עמדות שירות עצמי לממשל זמין במשרדי הממשלה ובלשכות השירות הממשלתיות. החברה גברה במכרז על השחקניות המוכרות האחרות בתחום האינטגרציה, ביניהן נס, מלם-תים ו-One1. היקף הפרויקט עומד על 11 מיליון שקלים. ההסכם שנחתם בין הצדדים הוא לתקופה של שנתיים, עם אופציה להאריכו בשנתיים נוספות ולהגדיל את כמות עמדות השירות בכמה מאות, תמורת כמה מיליוני שקלים נוספים.

עמדות השירות החדשות יוקמו ויוצבו כבר בחודשים הקרובים בכמה ממשרדי הממשלה. המשרדים הראשונים שכבר ערוכים לספק את השירות הם משרדי הפנים, המשפטים, התחבורה והמוסד לביטוח לאומי. האזרחים יוכלו לקבל באמצעותן מידע מקוון במשרדי הממשלה, והן תהיינה פשוטות לשימוש. ניתן יהיה לבצע באמצעותן את כל הפעולות והשירותים דוגמת תשלומי מס, אגרות, הנפקת תעודות ומסמכים ועוד.

במסגרת ההסכם, תספק חטיבת השירותים המנוהלים של טלדור סוגים שונים של עמדות שירות עצמי. אלה יחוברו למערך שליטה מרכזי, שיפקח על כל העמדות ויתופעל ממרכז הבקרה של ממשל זמין בירושלים. כל העמדות תהיינה תחת מעקב רציף מסביב לשעון, כדי להבטיח את תקינותן ואת אבטחתן, כך שלא תהיינה חשופות לפריצה או גניבה.

אריה רימיני, מנכ"ל טלדור, אמר, כי "היקף הפרויקט, שהוא אחד הגדולים והמשמעותיים עליו חתמה טלדור השנה, מעיד על האמון הרב שיש לחשכ"ל במקצועיות וברמת השירות שלנו". הוא הוסיף, כי "יותר ויותר גופים יעברו כעת לביצוע פעילויות עסקיות באמצעות עמדות לשירות עצמי שיוצבו על ידי חברות ומוסדות לשימוש לקוחותיהם".

לדבריו, טלדור מעריכה, כי על רקע המשבר הכלכלי, ירחיבו ארגונים, חברות ובעיקר האזרחים את השימוש בעמדות שירות עצמי ובמעבר לשירותים אוטומטיים. הוא ציין, כי "יש בהם כדי להביא לחיסכון וייעול השירות. שינוי זה יאפשר הפנייה של משאבים ארגוניים לטובת פעילות ייעוץ ומתן שירות טוב יותר לאזרח". טלדור עוסקת בתחום העמדות לשירות עצמי משנת 1987, ומספקת ומתחזקת יותר מ-3,500 עמדות מסוגים שונים בשוק המקומי.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים