דיווחים: Nvidia מפתחת טאבלט חדש

תמונות שדלפו לרשת מעלות ש-Nvidia מייצרת טאבלט בשם Tegra Tab, שמזכיר את ה-Nexus 7 מהדור הקודם, שהיה מבוסס על הטגרה 3 ● המכשיר החדש מצויד במצלמה אחורית, יציאת microHDMI, חיבור microUSB וחריץ שמזכיר מיקום לשמירת חרט ● ייתכן ש-Nvidia מייצרת את הטאבלט החדש מאחר שהיא לא מרוצה מהמכירות של ה-Surface RT של מיקרוסופט

האם Nvidia מפתחת טאבלט חדש בשם Tegra Tab? האתר The Verge חשף תמונה בה נראה גבו של מכשיר וציין, כי זהו המכשיר המדובר.

על פי האתר, ה-Tegra Tab מזכיר במידה מסוימת את ה-Nexus 7 מהדור הקודם, שהיה מבוסס על הטגרה 3. הדור הנוכחי של הטאבלט מבית גוגל (Google) כבר משתמש במעבד מרובע ליבות של קוואלקום (Qualcomm).

הפרטים המלאים על הטאבלט אינם ידועים ו-Nvidia לא אישרה רשמית את ייצורו של ה-Tegra Tab. עם זאת, האתר פרסם שהמכשיר החדש מצויד במצלמה אחורית, יציאת microHDMI, חיבור microUSB וחריץ שמזכיר מיקום לשמירת חרט (Stylus). הטגרה 4 תומך בשימוש בחרט עם יכולות הבחנה בלחץ.

יצוין ש-Nvidia הציגה בעבר טאבלטים ואף טלפונים חכמים שהיא ייצרה, אך כמו במקרה של כרטיסי המסך שלה, מדובר היה במכשירי ייחוס שנועדו להפגין את היכולות שלה בתחום כדי לשכנע חברות אחרות להשתמש במערכות העל שבב שהיא מציעה. עם זאת, בפרויקט אחד היא כן שלחה את ידה: טאבלט המשחקים השאפתני Shield, שעוד לפני השקתו (שנדחתה מספר פעמים) הורד מחירו מ-349 ל-299 דולרים.

ההערכה היא ש-Nvidia מייצרת את ה-Tegra Tab מאחר שהיא מאוכזבת מהמכירות של מכשירי ה-Surface RT של מיקרוסופט (Microsoft). עם זאת, מנכ"ל החברה, ג'ן סון הואנג, אמר לאתר cnet, כי שתי החברות "עובדות קשה" על הדור הבא של המכשיר, שככל הנראה יהיה מבוסס על המעבד מהדור הנוכחי של Nvidia.

כמו כן, יש לציין שבעוד שהטגרה 3 אומץ באופן יחסי בצורה יפה, נכון להיום, רק חברות מעטות פונות כפתרון למעבד היישומים שמציעה Nvidia בדור הנוכחי. רובן מעדיפות את הפתרונות שמציעה קוואלקום ובאחרונה, יותר ויותר, גם מדיה-טק (MediaTek) הטיוואנית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים