אמדוקס תספק שירותים מנוהלים לענקית התקשורת וודאפון

במסגרת הסכם אסטרטגי לחמש השנים הקרובות, תפעיל אמדוקס מרכז שירותים ופיתוח ייעודי לתמיכה במערכות שירות לקוחות ובילינג בוודאפון

לא תכיר בארגון עובדי החברה. אמדוקס

אמדוקס (Amdocs) ו-וודאפון (Vodafone) הודיעו היום (ב') על חתימת הסכם גלובלי לשירותים מנוהלים לחמש השנים הבאות. ענקית התקשורת בחרה באמדוקס לספק שירותי פיתוח, תפעול שוטף ותחזוקה עבור מערכותיה. על פי ההסכם, אמדוקס תספק לוודאפון שירותי תמיכה ו-IT עבור מערכות שירות הלקוחות והבילינג שלה.

כחלק מההסכם האסטרטגי, תפעיל אמדוקס מרכז ייעודי לשירותים ופיתוח עבור וודאפון. מרכז זה יתחיל לפעול, בשלב הראשון, במתן שירות לשווקים המקומיים של וודאפון בגרמניה, בריטניה והולנד.

שיתוף הפעולה עם אמדוקס במודל שירותים מנוהלים המרכז את התמיכה בלקוחות הקבוצה בשווקים שונים ברחבי העולם, יאפשר לוודאפון לשפר את הגמישות העסקית, לפשט תהליכי תפעול ולהפחית סיכונים, כך על פי החברות. בנוסף, יתאפשר לוודאפון להגדיר מראש את רמות הביצועים הנדרשות ולשפרן על מנת להשיג יכולת שליטה מרבית.

רבקה פרודהום, סמנכ"ל שיווק מוצרים ופתרונות באמדוקס"ההסכם החדש מעיד על  מערכת היחסים הטובה בין אמדוקס וחברת וודאפון, הנמשכת כבר יותר מ-20 שנים", אמרה רבקה פרודהום, סמנכ"ל שיווק מוצרים ופתרונות באמדוקס. "מודל השירותים המנוהלים שלנו מסייע לוודאפון לספק חוויית לקוח עקבית בכל השווקים בהם היא פועלת, הודות לסטנדרט שירות אחיד ומוסכם, ולמנף את הידע והמומחיות העסקיים של אמדוקס על מנת לספק מצוינות וחדשנות בשירותים ללקוחות הקצה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים