רונן ערמון, סמנכ"ל ב-HP העולמית: "על המנמ"ר לקבל מה-IT תובנות, לא רק מידע"

ערמון, איש מרקורי לשעבר, היה בין בכירי HP שהגיעו ארצה כדי להשתתף בכנסHP Software Universe Israel 2009, שנערך היום (ד') במרכז הכנסים אווניו ● לדבריו, "המטרה היא לעזור למנהלי ה-IT לקבל תמונה אמיתית ומדויקת של עלויות המיחשוב" ● אורי ברגמן, מנהל אגף התוכנה ב-HP ישראל: "ישראל חשובה ל-HP העולמית והדבר בא לידי ביטוי בכמות ההשקעות בארץ"

"בימים אלה, על המנמ"ר לקבל מה-IT תובנות, לא רק מידע. עליו להיות במקום בו יוכל להתבונן ממעוף הציפור על הרכיבים שכשלו, ועל ההשפעה שיש לרכיבים הללו על העסק – בין אם מודדים זאת בעלות כספית או בחוויית הלקוחות"; כך אמר רונן ערמון, סמנכ"ל בכיר לתחום ה-BTO בחטיבת התוכנה של HP העולמית.

ערמון היווה חלק ממשלחת של בכירים ממטה החברה ומאזור EMEA, שהגיעו ארצה כדי להשתתף בכנס HP Software Universe Israel 2009, שנערך היום (ד') במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה. הכנס, הנערך זו השנה השניה ברציפות, הופק על ידי אנשים ומחשבים והשתתפו בו יותר מ-1,500 לקוחות ושותפים עסקיים. את האירוע הנחתה עדי מור-בירן, מנהלת השיווק של חטיבת התוכנה ב-HP ישראל.

ערמון היה בכיר במרקורי  הישראלית, ולאחר שזו נרכשה על ידי HP לפני מספר שנים, עבר למטה HP, שם הוא משמש כסמנכ"ל לתחום מיטוב הטכנולוגיה העסקית – BTO. לדבריו, "מימוש תפיסת ה-BTO מאפשר לחטיבת התוכנה של HP לספק ללקוחות את הגשר שנדרש להם על מנת לחבר בין שלושה רכיבים קריטיים במערך המיחשוב בכל ארגון: אסטרטגית IT, יישומי IT, ופעולות IT". הוא הוסיף, כי "החיבור החיוני הזה מספק לעסקים את היכולת להתחרות ביתר יעילות, לפתוח שווקים חדשים, ללכוד לקוחות נוספים ולפעול ביתר רווחיות. בנוסף, בימים אלה של משבר כלכלי, הוא מספק למנמ"ר ולצוות המיחשוב בארגון את היכולת  לנצל את ה-IT בצורה יעילה יותר ולחסוך בהוצאות התפעול".

לדברי ערמון, "BTO, משמע – מיטוב טכנולוגיה עסקית, היא טכנולוגיה ששולבה באופן עמוק במגוון הפתרונות של החטיבה. זה הפך את HP לבחירה הברורה של חברות המבקשות להפוך את תחום ה-IT לבעל ערך עסקי. תפיסת ה-BTO שאותה אנו מובילים 'מתאימה' את ה-IT לעולם העסקים, ומאפשרת להגיב במהירות לתזוזות בשוק, בנוסף ליכולת להרוויח משינויים. כך, ניתן להפוך אתגרים עסקיים להזדמנויות עסקיות".

"BTO מתמקדת במיטוב תחומי מיחשוב שונים" הסביר ערמון, "דוגמת ניהול פרויקטים וחבילות תוכנה, ניהול יישומים ותשתיות, וניהול ארכיטקטורה מוכוונת שירותים – SOA". הוא הוסיף, כי "השילוב של התפיסה לצד המוצרים והשירותים שחטיבת התוכנה מספקת, נותן לארגונים כלי שמעניק שליטה רבה יותר להתמודדות עם השפעת שינויים עסקיים. "בשילוב עם השירותים המקצועיים של HP, תוכנת HP BTO מאפשרת לראות, לבקר ולמכן סביבת IT מעורבת מכל אתר. התוכנה עוזרת ללקוחות לנהל אספקת שירותי IT באמצעות ארכיטקטורות SOA, וכן לעמוד ברגולציות השונות".

ערמון תיאר את תחומי הפעילות שבאחריותו: אספקת כלי שו"ב על מנת שמנהלי המיחשוב יוכלו לנטר ולדעת מה מצב השירותים המסופקים למשתמשים; טיפול בהיבטים התהליכיים בארגון ה-IT, בעזרת ITIL ועוד מתודולוגיות ותפיסות; והפקת חסכון והתייעלות באמצעות מיכון כמה שיותר רכיבים בדטה סנטר. לדברי ערמון, רכישת מרקורי על ידי HP היטיבה עם הלקוחות, כיוון שהיא הרחיבה את היריעה בעדה ניתן לטפל בבעיות אלה, "לא רק לטפל בנקודת המבט של משתמשי הקצה, אלא לחבר לראייה כוללת עם כל המערכות". כמו כן, ערמון ציין תחום נוסף שבו נכנסת החברה לפעילות: "בעבר וידאנו את היבט האיכות והביצועים של היישומים. אבטחה היא החסם הבא שאנו מתחילים לטפל בו בעזרת טכנולוגיות עשירות".

אנטון קנולמר, סגן נשיא לשיווק בחטיבת התוכנה של HP העולמית, תיאר את פעילות החטיבה לטובת הלקוחות, וציין, כי "אני שמח שלקוחות מגלים כלפי HP נאמנות גם בימים קשים אלה של משבר כלכלי. אמנם אנו מבחינים בכמה תזוזות במערכי IT בקרב לקוחות במגזר הפיננסי, אולם אינני יודע האם זו הסנונית המבשרת את בוא האביב".

יהושע בקולה, מנכ"ל HP ישראל, בירך את המשתתפים וציין, כי התוכנה היא מנוע צמיחה משמעותי עבור HP. בקולה גם אמר, כי "שיתוף הפעולה הייחודי שקיים בישראל בין מרכז המ"ופ של HP – המבוסס מרקורי – לסניף המכירות המקומי, מסייע לנו, ועוד יותר מכך ללקוחות, מאחר והוא מאפשר דיאלוג אמיתי בשלב התכנון והפיתוח".

אורי ברגמן, מנהל אגף התוכנה ב-HP ישראל, תיאר את פעילות התוכנה בארץ, אזכר ברמז פרויקטים שנחתמו או ייחתמו בקרוב, וציין, כי "ישראל חשובה ל-HP העולמית והדבר בא לידי ביטוי בכמות ההשקעות בארץ".

אולריך פייפר, CTO חטיבת התוכנה של HP לאזור EMEA, ערך הדגמה חיה של פתרונות ה-BTO ביחד עם יובל רייז, מנהל הפריסייל באגף התוכנה של HP ישראל. לאחר מכן, פוצל הכנס לארבעה מסלולים: ניהול מידע, יישומים, תפעול ומסלול למנהלים בכירים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים