עופר כהן מונה למנמ"ר בי דיוק מקבוצת מגדל

בי דיוק עוסקת בתפעול מנהלות ההסדרים הפנסיוניים והפיננסיים של קבוצת מגדל ומעסיקה כ-400 עובדים, מתוכם 50 אנשי IT ● כהן ידווח לאפרים (אפרי) אקרלינג, מנכ"ל בי דיוק, שהקים את אגף מערכות המידע באליהו ועמד בראשו במשך כשלושים שנים ● אקרלינג: "החיבור של מנכ"ל שהיה מנמ"ר ותיק - עם מנמ"ר מנוסה בענף, יביא למצב של אחד ועוד אחד שווה שלוש"

עופר כהן מונה למנמ"ר בי דיוק מקבוצת מגדל – כך נודע לאנשים ומחשבים. לכהן (59) עבר עשיר בתחום ה-IT: הוא שימש כמנמ"ר המרכז הגרעיני נחל שורק, ולפני כן כמנמ"ר דור אלון אנרגיה. קודם לכן שימש כהן כסמנכ"ל מערכות המידע של יורוקום תקשורת סלולרית, ולפני כן שימש בתפקידים שונים במערך המיחשוב של בנק לאומי.

"בי דיוק עומדת לפני תקופה של אתגרים עסקיים, הנובעים מהשינויים הצפויים בעולם החיסכון ארוך-הטווח והפנסיוני", אמר כהן בשיחה עם אנשים ומחשבים. "בנוסף, עלינו להביא היבטים של התייעלות מערכות המידע ולמצב את בי דיוק כמובילה עסקית וטכנולוגית".

בי דיוק היא חברה בת בקבוצת מגדל, העוסקת בתפעול של מנהלות ההסדרים הפנסיוניים והפיננסיים של הקבוצה, משמע העברת המידע והטיפול בו בין יצרני הביטוח למעסיקים של המבוטחים. החברה מעסיקה כ-400 עובדים, מתוכם 50 אנשי IT. ליבת העשייה המיחשובית היא פנימית, ולצידה פעילות IT במיקור-חוץ. החברה משרתת 2,000 פקידים של סוכנויות ביטוח, מולם היא עובדת.

אפרים (אפרי) אקרלינג, מנכ"ל בי דיוק מקבוצת מגדל. צילום: קובי קנטורבאחרונה רכש שלמה אליהו את השליטה בקבוצת מגדל, תמורת 4.2 מיליארד שקלים. בשל כך, מסיבות של נתח שוק רגולטוריות, אליהו מכר את עסקי ביטוח החיים של חברת אליהו להראל ביטוח, תמורת 210 מיליון שקלים, והעביר את תיק הביטוח האלמנטרי (ביטוחי רכב ורכוש) של אליהו – למגדל. כך, אליהו הפכה למעשה לחברת השקעות. עסקת מגדל הייתה מהעסקאות המורכבות והגדולות במשק הישראלי בשנים האחרונות.

באפריל השנה מונה אפרים (אפרי) אקרלינג למנכ"ל בי דיוק. אקרלינג, מנמ"ר ותיק ומוערך בענף ה-IT, הקים את אגף מערכות המידע באליהו חברה לביטוח ועמד בראשו במשך כשלושים שנה. "החיבור של מנכ"ל שהיה מנמ"ר ותיק – עם מנמ"ר מנוסה בענף, יביא למצב של אחד ועוד אחד שווה שלוש. זה ייתן הובלה של יתרון עסקי", אמר אקרלינג.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. משה

    נקוה שיצליח במקום החדש יותר מאשר במרכז הגרעיני ..........

אירועים קרובים