אמן תבצע הסבות ותחקור נתונים ל-EDS בפרויקט ה-IT בטאבו; ההיקף: 2 מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט, ייסבו מומחי אמן מחשבים את נתוני הטאבו מהמערכות הקיימות למערכת חדשה הכוללות רכיבי מידע גיאוגרפי (GIS) ● הפרויקט יבוצע במקביל לפרויקט היישום של המערכת החדשה על ידי EDS ויכלול תחקור מקדים של איכות הנתונים וכן בדיקות של התאמות בין תוצרי המקור לתוצרי היעד, לאישור תאימות מלאה של הנתונים המוסבים

קבוצת אמן מחשבים תבצע הסבות ותחקור איכות הנתונים עבור האגף לרישום והסדר מקרקעין (טאבו) במשרד המשפטים, כקבלן-משנה לחברת EDS, שזכתה בפרויקט להקמת מערכת מידע חדשה במשרד. במסגרת הפרויקט, ייסבו מומחי אמן מחשבים את נתוני הטאבו מהמערכות הקיימות למערכת חדשה הכוללות רכיבי מידע גיאוגרפי (GIS). הפרויקט יבוצע במקביל לפרויקט היישום של המערכת החדשה ויכלול תחקור מקדים של איכות הנתונים וכן בדיקות של התאמות (reconciliation) בין תוצרי המקור לתוצרי היעד, לאישור תאימות מלאה של הנתונים המוסבים. היקפו הכספי של הפרויקט אותו תבצע אמן מחשבים מוערך ביותר משני מיליון שקלים.

במסגרת ההסבה ייעשה שימוש בכלים מבית אינפורמטיקה לפיתוח תהליכי ההסבה ומבית טריליום לביצוע תחקור איכות הנתונים. אינפורמטיקה וטריליום מיוצגות בארץ באופן בלעדי על ידי קבוצת אמן מחשבים.

משה מורשת, סמנכ"ל לקוחות בקבוצת אמן מחשבים, אמר, כי "בפרויקט זה אנו משמשים כקבלן-משנה של EDS האחראי על הסבת הנתונים. בשל רגישות וחשיבות המידע המוסב, הקריטריונים של משרד המשפטים היו גבוהים מאד. לקבוצת אמן מחשבים ניסיון רב בפרויקטי הסבה ואיכות נתונים וידע שנצבר במשך שנים בשימוש בכלים ובמתודולוגיה מוכחת. יעדנו הוא להעביר את נתוני הטאבו למערכת החדשה באופן שלם ומדויק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים