רון דוידי, קמינריו: "המנמ"ר הופך מ-'מבזבז' למניע עסקי בארגון"

"המנמ"ר והגוף בראשו הוא עומד נדרשים לקדם את הארגון תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, ולייצר בידול ועליונות מול המתחרים", אמר דוידי, מנהל אזורי בחברה ● לדבריו, "כל שנדרש הוא להסב את המערכות ממארז אחסון מסורתי למודרני, בעל ארכיטקטורה ייחודית, עם יכולת גידול ורמת שירות גבוהה לתהליכים העסקיים"

"בעידן הכלכלי והתחרותי של היום, המנמ"ר הופך ממי שהביטו עליו כ-'מבזבז' כספים למי שנהיה מניע עסקי בארגון", אמר רון דוידי, מנהל אזורי בקמינריו (Kaminario).

דוידי דיבר במסגרת מפגש פורום המנמ"רים C3 של אנשים ומחשבים, שהתקיים באחרונה בפראג, בהשתתפות יותר מ-150 מנמ"רים ונציגי ספקיות IT ובהנחיית פלי הנמר, יזם ונשיא הקבוצה.

לדברי דוידי, "המנמ"ר והגוף בראשו הוא עומד נדרשים לקדם את הארגון תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, ולייצר בידול ועליונות מול המתחרים. קמינריו מאפשרת למנמ"ר, באמצעים פשוטים ויעילים כלכלית, לשפר בצורה משמעותית תהליכים עסקיים חשובים לארגון. הדבר בא לידי ביטוי בין השאר בהאצת מערכות ה-ERP, ה-CRM, ה-DWH ואחרות. עשינו זאת בחברות ובארגונים רבים, ביניהם חברת החשמל ובנק לאומי. האצנו בצורה משמעותית את התהליכים העסקיים במערכות הליבה שלהם, מה שאפשר להם להגדיל את ההכנסות ולשפר את רמת השירות שהם נותנים. ביצענו את כל זאת בתהליך יישום קצר ופשוט, מבלי לשנות דבר ברמת היישומים ומסד הנתונים".

"כל שנדרש הוא להסב את המערכות ממארז אחסון מסורתי למודרני, בעל ארכיטקטורה ייחודית, עם יכולת גידול ורמת שירות גבוהה לתהליכים העסקיים", ציין.

על פי דוידי, "קמינריו הייתה הראשונה לזהות שצוואר הבקבוק במערכות ה-IT הוא הגישה למידע. יש לנו ניסיון רב ביותר עם טכנולוגיות פלאש (Flash)  בעולם האחסון, באמצעות ארכיטקטורה ייחודית שמיועדת לכך". הוא סיכם באומרו, כי "היקף הגידול בפעילות של קמינריו בשנה הבאה צפוי לעמוד על 300%".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים