סקר: 58% מהעובדים ששרדו פיטורים במקום עבודתם מרגישים גידול משמעותי בעומס העבודה

עוד עולה מנתוני הסקר, שנערך על ידי אתר הדרושים JobMaster, כי 29% מהעובדים הללו דיווחו שהם עובדים לפחות עשר שעות ביום, ו-19% מהם נאלצים לעבוד יותר בסופי שבוע ● שי חן, מנהל שיווק ופיתוח אסטרטגי ב-JobMaster: "חשוב מאוד שהמעסיקים והעובדים ינסו לתאם ציפיות מראש ולהגיע לעמק השווה"

סקר חדש של אתר הדרושים JobMaster ממחיש כיצד השפיע גל הפיטורים האחרון גם על אלה שהצליחו לשמור על מקום עבודתם. הסקר נערך בחודש שעבר בקרב מדגם מייצג של כ-1,300 עובדים מבין גולשי האתר, אשר בחברה בה הם עובדים היו פיטורים משמעותיים במהלך שמונת החודשים האחרונים. השאלה שנשאלו העובדים הייתה: "האם הפיטורים בחברה בה אתה עובד השפיעו על העומס בעבודתך?".  מתשובותיהם עולה, כי 58% מרגישים שהעומס המוטל עליהם גדל באופן משמעותי, 14% מרגישים שהעומס דווקא פחת, ו-28% השיבו, כי מבחינתם אין כל שינוי בעומס שאליו היו רגילים לפני הפיטורים.

העובדים אשר ענו, כי הם מרגישים שהעומס המוטל עליהם גבר, נשאלו גם כיצד עובדה זו באה לידי ביטוי. 52% מהם השיבו, כי הם נשארים יותר שעות עבודה במשרד, 29% ענו, כי הם עובדים לפחות עשר שעות ביום, ו- 19% העידו, כי הם עובדים יותר בסופי השבוע.

שי חן, מנהל שיווק ופיתוח אסטרטגי ב-JobMaster, אמר, כי "חשוב מאוד שהמעסיקים והעובדים ינסו לתאם ציפיות מראש ולהגיע לעמק השווה בין הדרישות החדשות של המעסיק לבין מסוגלות העובדים לעמוד בדרישות אלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים