ה-Galaxy S3 התפוצץ על מכנסיה של צעירה שווייצרית – וגרם לה לכוויות קשות

פאני שאלטר, ציירת מתלמדת בת ה-18, באה להעלות קני ציור למשאית של הבוס שלה ו-"לפתע שמעתי צליל שנשמע כמו של חזיז שמתפוצץ והרגשתי ריח כימי מוזר", אמרה ● כשהסתכלה למטה, היא ראתה את מכשיר ה-Galaxy S3 שלה עולה בלהבות, שמגיעות לה עד הכתפיים ● פעולה מהירה של הבוס מנעה מהן לפגוע בצורה חמורה יותר

צעירה שווייצרית חסרת מזל קיבלה כוויות בדרגות שנייה ושלישית לאחר שה-Galaxy S3 שלה התפוצץ לה על המכנסיים. פגיעתה לא הייתה חמורה יותר הודות לפעולה מהירה של הבוס שלה.

לפי דיווח שפורסם בעיתון לה מאטין, שיוצא לאור בשפה הצרפתית בלוזאן, פאני שלאטר בת ה-18 שהתה בזמן האירוע בעבודתה כציירת מתלמדת. הפיצוץ אירע בעת שהעלתה קנים של ציור למשאית של הבוס שלה. היא אמרה, כי "לפתע שמעתי צליל שנשמע כמו של חזיז שמתפוצץ. אז הרגשתי ריח כימי מוזר והמכנסיים שלי החלו לעלות באש".

הלהבות הלכו והתגברו במהרה, והגיעו עד לכתפיים של שלאטר. הן לא הצליחו להגיע לשיער שלה, שכן הבוס שלה, סטפן קובלר, הגיע אליה, קשר את שיערה והוביל אותה לשירותים בחנות סמוכה. הוא שפך מים על הלהבות וכיבה אותן, ולאחר מכן הבהיל אותה לקבלת טיפול במרפאה קרובה.

למרות הפעולה המהירה והיעילה, שלאטר נכוותה בכוויות בדרגות שנייה ושלישית בירך שלה, שלדבריה גרמו לה להריח כמו "חזיר שרוף". יצוין, כי היא עדיין לא מרגישה דבר בירך הפגועה וממשיכה להיות במעקב רפואי.

המכשיר של שאלטר אינו ה-Galaxy S3 הראשון שהתפוצץ. לפני כחודשיים דיווח גולש בשם "Vizionx1208" על כך שהתעורר באמצע הלילה "כתוצאה מרעש חזק וקול מוזר של חרק. אז, ראיתי טונה של עשן עולה ממכשיר הטלפון שלי. זה הריח ממש רע. חצי ישן, קפצתי מחוץ למיטה והדלקתי את האור, רק כדי לראות את מכשיר הטלפון שלי מתחיל לעלות באש".

בפברואר האחרון התפוצצה סוללה של מכשיר Galaxy Note בתוך כיס של משתמש בדרום קוריאה – ארץ המקור של סמסונג (Samsung), שמייצרת את מכשירי הגלקסי – וגרמה לו כוויות מדרגה שנייה. במרץ 2012 נפצע ילד דרום קוריאני מפיצוץ דומה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים