אורן לשם, FreeForm: "המחצית השנייה של השנה תהיה טובה יותר"

עד סוף 2013 יחוו ארגונים בענף מגמת שיפור, חוזה לשם, מנכ"ל החברה ● לדבריו, "בעוד שהמחצית הראשונה של השנה התאפיינה בחששות של ארגונים ובאיטיות בקבלת החלטות האם להטמיע מוצרים ופרויקטי IT ואילו להטמיע, ארגונים יטמיעו במהלך המחצית השנייה שלה פתרונות שמביאים להם ערך עסקי"

אורן לשם, מנכ"ל FreeForm

המחצית השנייה של 2013 תתאפיין במגמת שיפור – כך חוזה אורן לשם, מנכ"ל FreeForm מקבוצת אוטופונט. לדבריו, "בעוד שהמחצית הראשונה של השנה התאפיינה בחששות של ארגונים ובאיטיות בקבלת החלטות האם להטמיע מוצרים ופרויקטי IT ואילו להטמיע, המחצית השנייה שלה תהיה טובה יותר וארגונים יטמיעו במהלכה פתרונות שמביאים להם ערך עסקי".

לשם דיבר במסגרת מפגש פורום המנמ"רים של אנשים ומחשבים, C3, שנערך באחרונה בפראג. השתתפו במפגש יותר מ-150 מנמ"רים ונציגי ספקיות ה-IT והנחה אותו פלי הנמר, נשיא הקבוצה.

לדברי לשם, "אנחנו מצליחים להוכיח למנמ"רים את היכולת שלנו לספק ליחידות העסקיות בארגון – השיווק והמכירות – כלי יעיל שתורם מיידית לשורת ההכנסות והרווח שלהם. החברה מסייעת להיבטים העסקיים של הארגון, לגידול במכירות על בסיס המידע הקיים בארגון אודות הלקוחות. המוצר שלנו מאפשר לארגון לנצל את המידע הקיים על הלקוחות כדי להקים פלט חכם ומותאם אישית, כזה שמניע לפעולה".

הוא ציין ש-"זכינו בפרויקט גדול בארגון מגזר הציבורי-ממשלתי. נבחרנו להיות המוצר לניהול פלט בכל הארגון, בן מאות משתמשים. הפרויקט ישפר משמעותית את השירות לאזרחים ואת איכות הקשר עימם".

"אנחנו צופים שב-2014 נכפיל את כמות הלקוחות ואת המכירות, בין השאר עקב הסכם שחתמנו עם מטריקס במסגרתו היא תמכור ותטמיע את מוצרי החברה", סיכם לשם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים