רפק השלימה את רכישת סולגוד תמורת כ-17 מיליון שקלים

הרכישה - במסגרת בקשה מוסכמת לכינוס נכסיה של קבוצת סולגוד ● רפק נכנסה לתחום המיחשוב בספטמבר 2007, עם רכישת טק דטה ישראל ● לפני כחצי שנה רכשה גם את פעילותה של TNN

רפק תקשורת ותשתיות דיווחה הבוקר (ד') השלימה את רכישתה של סולגוד תקשורת תמורת כ-17 מיליון שקלים. במסגרת התשלום, תקזז רפק הלוואה שנתנה בעבר לסולגוד בהיקף של כ-7 מיליון שקלים, כך שהתמורה בפועל תעמוד  על כ-10 מיליון שקלים. יצוין, כי הרכישה התבצעה במסגרת בקשה מוסכמת לכינוס נכסיה של קבוצת סולגוד ובהסכמה מלאה של כל הצדדים, וכי עובדי סולגוד ימשיכו להיות מועסקים בחברה גם תחת שליטתה של רפק.

סולגוד מספקת פתרונות תקשורת מקיפים למגוון רחב של מפעילות סלולר, חברות ISP ולקוחות עסקיים נוספים. במסגרת זו, עוסקת החברה בהפצת מרכזיות IP OFFICE מתוצרת אוויה ובהפעלת מעבדת תיקונים מרכזית לתיקון מכשירי סלולר. תחום נוסף שבו עוסקת סולגוד הינו ייבוא והפצה של ציוד קצה ומכשירים סלולריים.

רוני אורן, מנכ"ל רפק: "רכישת סולגוד הינה צעד נוסף במימוש האסטרטגיה העסקית שלנו, להשקעת משאבים בהמשך פיתוח תחום התקשורת וציוד הקצה, תוך אספקה של מגוון שירותים משלימים ללקוחותינו. בנוסף, הרכישה גם מהווה נדבך נוסף בהרחבת סל המותגים שקבוצת רפק מפיצה בישראל. העסקה התבצעה תוך הסכמה של כל הגורמים המעורבים בה, ואנו מאמינים שנוכל להמשיך, ואף להשביח, את פעילותה של סולגוד מול לקוחותיה, תוך שאנו ממשיכים להעסיק את עובדי החברה שהינם בעלי מיומנות וניסיון בתחומם".

רפק נכנסה לתחום המיחשוב כאשר רכשה בספטמבר 2007 את טק דטה ישראל. לפני כחצי שנה רכשה גם את פעילותה של TNN.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים