Nvidia השיקה סדרת שבבים גרפיים למחשבים ניידים

השבבים החדשים, מסדרת GeForce GTX 700M, מיועדים לתכנון מחשבי משחקים דקים יותר מתמיד, בעובי שקרוב לזה של השבבים שכלולים במחשבים בקטגוריית האולטרה-בוק של אינטל ● הם כוללים ארבעה סוגים שונים של מעבדים, שב-Nvidia טוענים שמציעים שיפור בביצועים בשיעור של בין 30% ל-55% לעומת הדור הקודם וטכנולוגיות שמאפשרות חסכון בסוללה ● בין המחשבים הראשונים בהם משובץ ה-GTX 765M, אחד השבבים בסדרה, מצוי ה-Blade Pro של רייזר

Nvidia השיקה את סדרת השבבים הגרפיים GeForce GTX 700M, שמיועדת למחשבים ניידים. לפי החברה, השבבים החדשים מיועדים לתכנון מחשבי משחקים דקים יותר מתמיד, בעובי שקרוב לזה של השבבים שכלולים במחשבים בקטגוריית האולטרה-בוק של אינטל (Intel).

הסדרה החדשה כוללת ארבעה סוגים שונים של מעבדים, שב-Nvidia טוענים שמציעים שיפור בביצועים בשיעור של בין 30% ל-55% לעומת הדור הקודם של השבבים הגרפיים לניידים של החברה, ה-GTX 600M. בנוסף, טוענת החברה שהשבב המוביל בהכרזה החדשה, ה-GTX 780M, הוא השבב הגרפי לניידים המהיר ביותר שקיים כיום בשוק.

השבבים החדשים מציעים בנוסף טכנולוגיות שמאפשרות חסכון בסוללה. כך, לדוגמה, מערכת Nvidia Optimus מאפשרת בחירה אוטומטית של השבב הגרפי שיפעל בכל רגע, בעת הצורך, בעוד שבשאר מצבי העבודה עם המחשב פועל השבב הכלול במעבד הראשי. GPU Boost 2.0 היא טכנולוגיה שמתאימה את מהירות המעבד הגרפי באופן אוטומטי כדי להוציא מהמחשב ביצועים מיטביים. GeForce Experience היא תכונה שדואגת לעדכן באופן אוטומטי את מנהלי ההתקנים של השבבים הגרפיים ומשנה הגדרות של משחקים בהתאם למערכת כולה, כדי לספק איכות ויזואלית וביצועים בהתאם.

אחד המחשבים הראשונים בהם משובץ ה-GTX 765M הוא ה-Blade Pro של רייזר (Razer), שאף מציע את מעבד ה-Haswell החדש של אינטל. המחשב מגיע עם מסך בגודל 17.3 אינץ' ועוביו עומד על 22.4 מ"מ בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים