EMC האריכה את תאריך היעד לרכישת דטה דומיין עד 10 ביולי

לדברי EMC, דחיית הדד-ליין, שאמור היה לפוג אמש (ב') בחצות, בוצעה כדי "לסכם את העסקה לשביעות רצון הצדדים" ● לדברי ג'ו טוצ'י, נשיא, מנכ"ל ויושב ראש הדירקטוריון של החברה, "אנחנו מצפים, כי בתוך בדיקה זו תתבצע הבדיקה השגרתית של העסקה על ידי הרשויות"

נדמה, כי מעולם לא הייתה דטה דומיין כה מחוזרת: EMC הודיעה, כי היא מאריכה את המועד של ההצעה שלה לרכישת החברה עד ל-10 ביולי. זאת, לאחר שהצעת הרכישה של EMC עמדה לפוג אמש (ב') בחצות (שעון ארצות הברית). מ-EMC נמסר, כי הדחייה היא כדי "לסכם את העסקה לשביעות רצון הצדדים".

לדברי ג'ו טוצ'י, נשיא, מנכ"ל ויושב ראש הדירקטוריון של EMC, "אנחנו מצפים שבתוך תקופה זו תתבצע הבדיקה השגרתית של העסקה על ידי הרשויות". מטרת הבדיקה היא למנוע נתח שוק גדול מדי של EMC, שזו עשויה להשיג לאחר הרכישה.

הודעתה של EMC הגיעה שבועיים לאחר שמועצת המנהלים של דטה דומיין הודיעה, כי היא דוחה את הצעת הרכישה שנתנה החברה, בשווי 1.8 מיליארד דולרים. המועצה המליצה אז לבעלי המניות של דטה דומיין לקבל את ההצעה של נט-אפ, העומדת על 1.9 מיליארד. ב-EMC הביעו ביטחון, כי בעלי המניות של דטה דומיין יחליטו, בסופו של דבר, לקבל את ההצעה שלהם. אולם ההודעה שפרסמה דטה דומיין לאחר מכן כללה דברים קצת אחרים: פרנק סלוטמן, נשיא ומנכ"ל החברה, אמר ש-"מועצת המנהלים של דטה דומיין מחויבת להעלות את ערך המניות של החברה בפני מחזיקי המניות שלה. אנו שבעי רצון מההצעה של נט-אפ, ומשוכנעים שרכישה שכזו תביא ערך לבעלי המניות, כמו גם ללקוחות".

דטה דומיין חתמה לפני מספר שבועות על הסכם רכישה עם נט-אפ, בשווי 1.5 מיליארד דולרים, ואילו הייתה מקבלת את ההצעה של EMC, היה עליה לשלם לנט-אפ 57 מיליון דולרים בגין עלויות ביטול ההסכם. בדטה דומיין אמרו, כי במקרה שכזה, הסכום לא היה ממומן על ידי EMC. לפני כשבועיים הוגשו בעניין שתי תביעות, בטענה שההחלטה על הסכם הרכישה הייתה לא הוגנת ולא שקופה מספיק.

טרם נתקבלה תגובתה של דטה דומיין להארכת ההצעה של EMC.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים