ארה"ב: תכונת המיקום החדשה של ה-iPhone עזרה לבעל מכשיר שנגנב לאתר אותו

האיש הצליח למצוא את הטלפון שלו, אותו שכח על השולחן במסעדה בשיקגו, בעזרת התכונה החדשה Find My iPhone, שכלולה במסגרת שירות MobileMe של אפל ● המוצא המאושר: "אני לא יכול לדמיין מישהו שיש לו iPhone, שיכול לראות מפה בה מוצג במדויק היכן נמצא המכשיר שלו, ולא ייכנס למכונית ולפחות ייסע באותו כיוון"

תכונת המיקום החדשה שמציעה אפל כחלק משירות MobileMe עבור ה-iPhone 3G, עזרה לבעל מכשיר שאבד לאתר אותו. בעל הטלפון, תושב טקסס בשם קווין מילר ששהה בשיקגו לצורך השתתפות בכנס לחובבי לגו, השתמש בתכונה חדשה המכונה Find My iPhone, שמוצעת כחלק משירות ה-MobileMe של אפל – שירות שנתי בעלות של 99 דולרים, שמטרתו העיקרי היא לספק שירותי אחסון וסנכרון עבור בעלי המכשיר. שירות זה זמין רק עבור מי שעדכן את המכשיר שלו לגרסה 3.0 של מערכת ההפעלה של הטלפון.

מילר שכח את הטלפון על השולחן במהלך ארוחת הצהריים בוועידה, אך למרות שחזר מספר דקות לאחר מכן, הטלפון כבר נעלם מהשולחן. יחד עם שניים מחבריו הוא השתמש בשירות עליו שילם מבעוד מועד, ובעזרת מחשב MacBook Pro שצויד במתאם דור שלישי לאינטרנט, הוא הצליח לזהות את הרחוב בו נמצא הטלפון שלו באותו רגע. לאחר שהגיעו לרחוב, יצאו השלושה מהרכב והתחילו לשלוח הודעות למספר הטלפון, כשהם מספרים שהם רוצים להעניק פרס כספי למוצא המכשיר.

בסופו של דבר, הם איתרו את הטלפון בידיו של בחור שעמד ליד תחנת אוטובוס, ואז התברר, כי מדובר בעובד של המסעדה בה אכל מילר, שטען, כי הוא מצא את הטלפון ובכל מקרה התכוון להחזיר אותו לבעליו. מילר אף סיפר שהוא סירב לקבל ממנו 30 דולרים כ-"פרס" על מציאת המכשיר.

"זה היה אינסטינקט יותר מכל דבר אחר", סיפר המוצא המאושר לאחר מכן. "אני לא יכול לדמיין מישהו שיש לו iPhone, שיכול לראות מפה בה מוצג במדויק היכן נמצא המכשיר שלו, ולא ייכנס למכונית ולפחות ייסע באותו כיוון".

למרות ההצלחה של השירות באיתור הטלפון שלו, מילר טען שניתן לשפר אותו במידה רבה: "היה עוזר לנו מאוד אם ניתן היה להשתמש ב-Find My iPhone גם ממכשיר iPhone אחר. רק במזל היה לנו מחשב שמצויד בגישת 3G לאינטרנט".

מילר גם בחר שלא להשתמש בתכונה חדשה אחרת, שמוצעת עם שירות MobileMe ברגע שמעדכנים את גרסת הטלפון ל-3.0, ומאפשרת לבצע מחיקה מרחוק של המידע על המכשיר במקרה של גניבה. "חשבתי להשתמש ב-Remote Wipe, אבל זו אפשרות שברגע שמשתמשים בה, כבר אי אפשר לאתר את הטלפון, כך שלמעשה מוותרים עליו לתמיד", הוא אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים