Nvidia מתכננת להציג מערכת על שבב חדשה לסלולר בתחילת השנה הבאה

מדובר במעבד בשם לוגאן, שיהיה מבוסס על העיצוב הנוכחי של מעבדי הטגרה של החברה, אך ישתמש בשבב גרפי עליו מבוססים כיום כרטיסי המסך שלה, הקפלר ● בדור הבא של המעבדים אמורה Nvidia להציג קפיצה קדימה, עם מערכת שמבוססת על מעבד ושבב תצוגה חדש

ג'ן-סון יאנג, מייסד ומנכ"ל Nvidia

Nvidia הציגה בכנס GTC 2013 את מפת הדרכים עבור מעבדי הסלולר הבאים שלה. לפי התצוגה מתכננת החברה להציג מערכת על שבב חדשה בתחילת השנה הבאה. מדובר במעבד בשם לוגאן (Logan), שיהיה מבוסס על העיצוב הנוכחי של מעבדי הטגרה (Tegra) של החברה, אך ישתמש בשבב גרפי עליו מבוססים כיום כרטיסי המסך שלה, הקפלר (Kepler).

בדור הבא של המעבדים אמורה Nvidia להציג קפיצה קדימה, עם מערכת שמבוססת על מעבד ושבב תצוגה חדש. המעבד החדש, שכינויו דנבר (Denver), אמור להיות מבוסס על הטכנולוגיה הבאה של ARM ב-64 סיביות. טכנולוגיה זו אמורה להיות התשובה של ARM למעבדי ה-Ivy Bridge – ייצור בליטוגרפיה תלת ממדית שמכונה FinNET ומגיע בגודל של 20 ננו-מטר. היא תכלול בנוסף שבב גרפי חדש בשם מקסוול (Maxell).

"בטווח של חמש שנים נגדיל את ביצועי הטגרה פי 100, על אף שלפי חוק מור, הגידול בתקופה זו אמור להיות פי שמונה. עם לוגאן נראה את המעבד הראשון בעולם שעובד עם שבבי CUDA. מעבד זה יביא בנוסף את העוצמה של השבב הגרפי קפלר ו-OpenGL 4.3, והוא ייוצר מוקדם בתחילת 2014", אמר בכנס מנכ"ל Nvidia, ין-הסאן הואנג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים