נס טכנולוגיות רכשה את זאפונט הישראלית, המתמחה ב-Big Data, תמורת מיליוני שקלים

רכישת זאפונט תשמש את נס, בין היתר, בפעילות הגלובלית שלה ובפרויקטי Big Data ● היא תפעל כחברה בת עצמאית של נס ותספק שירותים ופתרונות בארץ ובחו"ל ● גיל נזרי, סמנכ"ל פיתוח עסקי גלובלי בנס, העריך את היקף הפעילות של זאפונט השנה במיליוני דולרים

נס טכנולוגיות רכשה את זאפונט (Zaponet) הישראלית, המספקת פתרונות בתחומי ה-Big Data ומדע הנתונים (Data Science). היקפה הכספי של העסקה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו שמדובר בכמה מיליוני שקלים. רכישת זאפונט תשמש את נס, בין היתר, בפעילות הגלובלית שלה ובפרויקטי Big Data. כבר כיום פועלת החברה בארצות הברית ובאירופה. במסגרת זו, תפעל זאפונט כחברה בת עצמאית של נס ותספק שירותים ופתרונות בארץ ובחו"ל.

זאפונט מתמחה באפיון ובניה של ארכיטקטורות ומערכות לעיבוד נתונים בתחום ה-Big Data. החברה מספקת מוצרים, ייעוץ ושירותים מקצועיים – כולל ביצוע פרויקטים, בתחומי ה-Big Data ומדע הנתונים. עוד מספקת הנרכשת יכולות כגון ניתוח וכריית נתונים ופיתוח אלגוריתמים מתקדמים לניתוח נתונים עסקיים. החברה הוקמה בשנה שעברה ומעסיקה קרוב לעשרים עובדים. על לקוחותיה של זאפונט נמנות חברות  כמו קומברס (Comverse), סיסקו (Cisco), אלביט מערכות, הספריה הלאומית ועוד.

גיל נזרי, סמנכ"ל פיתוח עסקי גלובלי בנס טכנולוגיות, אמר כי "הרכישה הינה מהלך טבעי במסגרת השבחת הפתרונות העסקיים אותם אנו מציעים ללקוחותינו בארץ ובעולם. הרכישה תאפשר ללקוחותינו לקצר משמעותית את משך זמן מינוף ה-IT לטובת שיפור התוצאות העסקיות שלהם". הוא העריך את היקף הפעילות של הנרכשת השנה במיליוני דולרים.

אסף בירנצוויג, מנכ"ל זאפונט, אמר כי "הרכישה תאפשר לנו להגדיל משמעותית את פעילותנו בארץ ובחו"ל. כמויות הנתונים עימם מתמודדים הארגונים המודרניים הולכת וגדלה וכך גם מגוון הכלים והטכנולוגיות לטיפול בנתונים אלו". הוא הוסיף, כי "אנו צופים ביקוש רב לשירותים שלנו, המאפשרים לארגונים לבנות אסטרטגיה מלאה לטיפול בכמויות הנתונים האדירות וקבלת פתרונות עסקיים מובילים. שימוש נכון בטכנולוגיות וניתוח הנתונים מאפשר ללקוחותינו יתרון עסקי ברור מול המתחרים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים