Software AG הכריזה על webMethods 9.0 – פלטפורמת אינטגרציה עם ESB מבוסס In-Memory

הגרסה החדשה מאפשרת לשלב מיחשוב ענן, מובייל, Big Data וטכנולוגיה לשיתוף מידע חברתי, באמצעות פלטפורמה אחת, שתושק ברבעון השני

10/03/2013 09:42

Software AG הכריזה, כי פלטפורמת האינטגרציה וניהול התהליכים העסקיים webMethods 9.0, תכלול ESB (ר"ת Enterprise Service Bus) מבוסס טכנולוגיית In-Memory ותהיה זמינה בשוק החל מהרבעון השני. בין היתר, עתידה webMethods 9.0 לאפשר אינטגרציה של Big Data מכל מקור, אפליקציות מהמיינפריים לענן, ותמיכה במכשירים ניידים. את ההכרזה על הפלטפורמה החדשה ערכה Software AG ב-CeBIT 2013 – תערוכת ה-ICT הגדולה בעולם, שנערכה בשבוע שעבר בהנובר, גרמניה.

webMethods 9.0 משולבת ב-Big Memory של טרהקוטה (Terracotta), שנרכשה לאחרונה על ידי Software AG. המדובר בטכנולוגיית אחסון מידע In-Memory המאפשרת ניהול, אחסון, גישה בזמן אמת וניתוח מהיר של כמויות עצומות של Big Data ארגוני בזיכרון המקומי, ללא צורך בחומרה ייעודית.

webMethods 9.0 כוללת את מוצר webMethods CloudStreams המרחיב את אסטרטגיית מיחשוב הענן של החברה, הדוגלת באינטגרציה בין מוצרים מבוססי ענן במודל תוכנה כשירות (SaaS) לבין מוצרים המותקנים בתחנות הקצה.

עוד כוללת הפלטפורמה גם את מוצר webMethods Mobile Suite, המאפשר לפתח במהירות יישומים ניידים, אשר יאפשרו לעובדים, ללקוחות ולשותפים עסקיים, לתקשר עם מערכות הליבה של הארגון, תוך שימת דגש על עמידה בתקני אבטחת מידע מחמירים.

מוצר ה-webMethods Infostreams, המשולב אף הוא ב-webMethods 9.0, מאפשר שיתוף מידע חברתי בזמן אמת והזרמת מידע חיוני לכל השותפים בתהליך – מכל מקום ולכל מכשיר.

את הפלטפורמה משלים ה-webMethods Active Transfer, אשר נועד לפשט את תהליך האוטומציה והניהול של שיתוף קבצי מידע בכל גודל עם השותפים בתהליך.

webMethods הוא אחד מארבעה קווי מוצר של Software AG, המהווים את הפתרון שלה לעולם הדיגיטלי. שלושת האחרים הם ARIS לניתוח נתונים עסקיים, Terracotta Big Memory לאחסון כמויות נתונים אדירות בזיכרון ו-Adabas - מראשוני מסדי הנתונים שהצליח להגיע לרמת ביצועים מהגבוהות בעולם, בשילוב עם שפת הפיתוח Natural לעולמות ניהול התהליכים העסקיים (BPM), הענן והמובייל. צילום: פלי הנמר

קארל היינץ שטרייביך, יו"ר ומנכ"ל Software AG, מכריז על סוויטת הפתרונות החדשה, במסיבת העיתונאים שערכה החברה ב-CeBIT 2013. השנה היא שנת העשור להצטרפותו של שטרייביך לחברה ולהובלתו אותה לשיאים חדשים לפי תוכניתו המסודרת - ממכירות של כחצי מיליארד יורו, לשיא הכנסות שעברו את רף מיליארד היורו, לפני שנה. כיום החברה מעסיקה 5,500 עובדים, המספקים שירותים לעשרת אלפים לקוחות בשבעים מדינות ברחבי העולם, כולל סניף גדול בישראל בראשותו של ערן אלראי, שהיה מנכ"ל של SPL - נציגתה של Software AG, עד שנרכשה על ידה. תוכנית החומש של שטרייביך היא להגיע לשני מיליארד יורו עד שנת 2018. צילום: פלי הנמר

שכבת ESB, ערוץ השירותים האינטגרטיבי הארגוני webMethods 9.0, הראשון שמתממשק עם כל תשתיות המיחשוב בענן ובמתקן, דרך ממשק עם Terracotta Big Memory. צילום: פלי הנמר

webMethods 9.0 תומכת בכל שיטת ענן - פרטי, ציבורי, ענן תוכנה כשירות (SaaS) וענן תשתיות  (PaaS). צילום: פלי הנמר

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לגרמניה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים