EMC ישראל החלה בפרויקט גיבוי במנורה-מבטחים בהיקף מיליוני שקלים

מוצרי הגיבוי של EMC שיוטמעו יחליפו את אלה הקיימים, של HP, ויטפלו בהיקף נתונים של מאות טרה-בייט ● בין אותם מוצרים: תוכנת הגנת הנתונים והגיבוי AVAMAR; מערכת הגיבוי מבוססת הדיסקים מבית דטה דומיין; תוכנת הגיבוי וההתאוששות Networker; מערכת Source One לארכוב המידע; ו-DPA - מערכת שליטה ובקרה לסביבת הגיבוי ● כל המערכות הללו יפעלו תחת מערכת ניהול אחידה, אף היא של EMC

אנשי EMC ישראל החלו בפרויקט הטמעת שורת מוצרי גיבוי של החברה במערך ה-IT של מנורה מבטחים – כך נודע לאנשים ומחשבים. הפרויקט החל בינואר ויארך כחצי שנה. היקפו לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו במיליוני שקלים.

EMC ישראל מבצעת את הפרויקט לאחר שזכתה במכרז בו התמודדה מול קומוולט (CommVault) ישראל, סימנטק (Symantec) ישראל, יבמ (IBM) ישראל ו-HDS ישראל.

מוצרי הגיבוי של EMC שיוטמעו יחליפו את אלה הקיימים, של HP, ויטפלו בהיקף נתונים של מאות טרה-בייט. המוצרים הללו הם: תוכנת הגנת הנתונים והגיבוי AVAMAR; מערכת הגיבוי מבוססת הדיסקים מבית דטה דומיין (DataDomain), שמספקת למנורה יכולות מניעת שכפול, וגיבוי מהיר וסקלבילי של נפחי מידע גדולים; תוכנת הגיבוי וההתאוששות Networker, שמרכזת, ממכנת ומאיצה את גיבוי הנתונים וההתאוששות בכל סביבת IT; מערכת Source One לארכוב המידע; DPA (ר"ת Data Protection Advisor) – מערכת שליטה ובקרה לסביבת הגיבוי, שמספקת גיבוי ממוכן, ניתוח שכפול המידע ובחינת יכולות השחזור וההתאוששות. כל המערכות הללו יפעלו תחת מערכת ניהול אחידה, אף היא של EMC.

לא נמסרו תגובות EMC ישראל ומנורה-מבטחים לידיעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים