אריקסון השיקה פתרון MDN חדש עבור מפעילי תקשורת

הפתרון, שהוצג בוועידת המובייל בברצלונה, מאחד את האספקה של תוכן מנוהל ובלתי מנוהל ברשתות נייחות וניידות, באמצעות שילוב בין תקשורת אלחוטית ומנות נתונים עם מטמון אחוד ● פר בורגקלינט, סגן נשיא בכיר באריקסון: "הפתרון החדש פורץ את הגבולות של פתרונות CDN מסורתיים ומציע למפעילים פלטפורמה אחת חכמה וגמישה לניהול, המספקת יעילות, מצוינות ופותחת צוהר לעולם חדש של פתרונות"

28/02/2013 16:03

אריקסון (Ericsson) השיקה פתרון רשת אספקת מדיה (MDN) חדש, כחלק מההתמודדות העולמית עם מעבר לניידות בפס רחב. פתרון ה-MDN (ר"ת Media Delivery Network) החדש מאחד את האספקה של תוכן מנוהל ובלתי מנוהל ברשתות נייחות וניידות, באמצעות שילוב בין תקשורת אלחוטית ומנות נתונים עם מטמון אחוד (Converged Cache). עוד כולל הפתרון גם סט שירותים חדש, המאפשר בקרה ושימוש במגוון מודלים עסקיים.

הפתרון של אריקסון מאפשר למפעילים להיכנס לשרשרת הערך של העברת מדיה, תוך מיקסום הרווחית באספקת וידיאו ומינוף הקשרים שלהם עם הצרכנים. במקביל, מציע הפתרון נגישות לספקי תוכן וחברות עסקיות, ונועד להבטיח את איכות החוויה בכל הרשתות, בין אם מדובר על אספקת וידיאו, תוכן ווב או הורדות של יישומים – ופועל כ-"צינור" חכם להעברת התוכן הרצוי.

מאריקסון נמסר, כי הפתרון החדש מאפשר את הפחתת הסיכון, הוצאות peering וההשקעות הכרוכות באספקת תכנים משולבים באמצעות מטמון אינטרנט שקוף (TIC). בנוסף, משמש פתרון ה-MDN להטמנת תוכן Over the Top קרוב יותר לצרכן, ובכך מאפשר למפעילים ליצור מקורות חדשים להכנסות ולספק איכות חוויה גבוהה יותר לספקי התוכן ולצרכנים. כמו כן, ציינו בחברה, כי הפתרון מסייע במיטוב התעבורה במספר רב של CDNs באמצעות בחירה חכמה של טכנולוגיות.

פר בורגקלינט, סגן נשיא בכיר וראש היחידה העסקית BU Supporting Systems באריקסון, אמר בוועידת MWC בברצלונה, כי "ההתקנים הניידים שלנו היו עד כה רק טלפונים חכמים. היום, הניידות מצויה בכל: בטלוויזיה שלנו, בבנק שלנו ובחדר הישיבות שלנו. דו"ח הניידות האחרון שפרסמה אריקסון מראה, שתעבורת הנתונים הניידים תגדל פי 12 עד 2018 – וזו רק ההתחלה של השינוי העצום שיתחולל מול עינינו. פתרון Media Delivery Network של אריקסון פורץ את הגבולות של פתרונות CDN מסורתיים ומציע למפעילים פלטפורמה אחת חכמה וגמישה לניהול, המספקת יעילות, מצוינות ופותחת צוהר לעולם חדש של פתרונות".

הביתן של אריקסון, הגדול ביותר בתערוכה. עיר שלמה. צילום: פלי הנמר

אלון ברמן - מנכ"ל אריקסון ישראל, אירח בתערוכת MWC 2013 בברצלונה את כל צמרת התעשייה. מימין: גדי גילאון - מנכ"ל מוביסק, אלון ברמן, ושלמה וקס - מנכ"ל איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה. צילום: פלי הנמר

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לספרד

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים