אינסטגרם מדווחת על למעלה מ-100 מיליון משתמשים פעילים

מספר המשתמשים הפעילים, על פי כל הסימנים, ממשיך לצמוח בקצב מהיר – זאת למרות החלטות שנויות במחלוקת מהחודשים האחרונים, בהן שינויים במדיניות הפרטיות וחיכוכים עם טוויטר ● "כיום, יותר מאי פעם, אנשים מצלמים את העולם בזמן אמת בעזרת אינסטגרם - ומשתפים תמונות מכל פינות תבל", כתב קווין סיסטרום, ממייסדי שירות שיתוף התמונות, בהודעה שפרסם בבלוג

חדה ומפורטת. אינסטגרם

אינסטגרם (Instagram) מדווחת כי מספר המשתמשים הפעילים כבר עולה על 100 מיליון בחודש – זאת למרות כמה החלטות שנויות במחלוקת שהתקבלו בחודשים האחרונים, ובכלל זה השינוי של מדיניות הפרטיות והחיכוכים עם טוויטר (Twitter). "כיום, יותר מאי פעם, אנשים מצלמים את העולם בזמן אמת בעזרת אינסטגרם – ומשתפים תמונות מכל פינות תבל", כתב קווין סיסטרום, ממייסדי שירות שיתוף התמונות, בהודעה שפרסם בבלוג.

כזכור, לפני כחודש דיווחה החברה על 90 מיליון משתמשים פעילים בחודש, ועל פי כל הסימנים ממשיך מספר המשתמשים בשירות לצמוח בקצב מהיר. לא מכבר עברו באינסטגרם לדווח עם מספר המשתמשים הפעילים בחודש, במקום על מספר המנויים הרשומים – משום שמקובל להניח שהמדד של מספר המשתמשים הפעילים משקף טוב יותר את מספר המשתמשים דה-פקטו בשירות.

אינסטגרם פרסמה נתונים נוספים: מדי יום נוספות 40 מיליון תמונות, מדי שנייה מסמנים המשתמשים 8,500 סימוני "אהבתי", ומדי שנייה מתפרסמות אלף תגובות לתמונות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים