עדי גלוון, אקטיפיו: "ארגונים נדרשים לצמצם את הוצאות האחסון עקב הזינוק בנפחי המידע המאוחסנים"

"מחירי הדיסקים אמנם יורדים, וכך גם מחירי מערכות האחסון, אולם בשל הגידול הנמשך והעקבי באחסון המידע והצורך בניהול ובניוד שלו, ההוצאות הכוללות על האחסון גדלות", אמר גלוון, מנהל אזורי באקטיפיו, בכנס פורום C3 ● הוא דיבר על הסניף הישראלי של החברה וציין שמאז הקמתו לפני קצת יותר מחצי שנה נוספו למאות לקוחותיה של החברה בעולם 10 לקוחות ישראליים

"בשל הגידול המשמעותי בנפחי המידע המאוחסנים, ארגונים נדרשים לצמצם את ההוצאות הכוללות על האחסון", כך אמר עדי גלוון, מנהל אזורי באקטיפיו (Actifio).

גלוון אמר את הדברים בראיון שהתקיים בכנס פורום C3 של אנשים ומחשבים שנערך באחרונה ברומא, לציון 15 שנים להקמתו.

לדבריו, "מחירי הדיסקים אמנם יורדים, וכך גם מחירי מערכות האחסון, אולם בשל הגידול הנמשך והעקבי באחסון המידע והצורך בניהול ובניוד שלו, ההוצאות הכוללות על האחסון גדלות".

הוא ציין שאקטיפיו נוסדה ב-2009 בבוסטון ושהסניף הישראלי שלה הוקם במחצית 2012. לדבריו, מאז הקמתו של הסניף נוספו למאות לקוחותיה של החברה בעולם 10 לקוחות ישראליים, ביניהם אורמת, סלקום ושידורי קשת. גלוון ציין שהחברה צומחת ב-700% משנה לשנה והעריך שהשנה תגייס החברה 25 לקוחות ארגוניים נוספים בארץ.

"אקטיפיו מתמחה בהגנה על המידע ופיתחה את טכנולוגיית ה-PAS (ר"ת Protection and Availability Storage)". לדבריו, "אנחנו באים ומגנים על המידע בווירטואליזציה של האחסון. יותר ויותר לקוחות, בארץ ובעולם, עושים וירטואליזציה, אלא שהם מוציאים יותר כסף על הרישוי של ההיבטים שמסביב – אבטחת מידע, מערכות הפעלה ואחסון".

אורן לשם, מנכ"ל FreeForm"אנחנו מביאים לצמצום של 70% מההוצאות על אחסון וגיבוי", אמר גלוון. "ביכולתנו לתת ללקוחות הארגוניים פלטפורמה שלא נכנסת לעבודה שלהם אבל תמצא דרך לספק את הפונקציונליות הנדרשת בעולם האחסון והטיפול במידע, דוגמת Snapshot ומניעת שכפול מידע, דה-דופליקציה. הפלטפורמה שלנו לא קשורה לאחסון אך עובדת אתו. גילינו דרך 'להריח' את המידע המאוחסן, לשמור אותו. מצאנו שיטות לעקוב אחרי המידע, 'להאזין' לו ולעשות לו גיבוי, דחיסה, מניעת שכפול, Mirror והעתקת נתונים – בצורה יעילה".

FreeForm תטמיע את מוצרי מטריקס
אורן לשם
, מנכ"ל FreeForm מקבוצת אוטופונט, ציין ש-"זכינו בפרויקט גדול במגזר הציבורי-ממשלתי. נבחרנו להיות המוצר לניהול פלט בכל הארגון, בן מאות משתמשים. הפרויקט ישפר משמעותית את השירות לאזרחים ואת איכות הקשר עימם".

הוא אמר שהחברה חתמה באחרונה על הסכם עם מטריקס במסגרתו היא תמכור ותטמיע את מוצרי החברה.

"אנחנו צופים גידול בפעילות שלנו השנה ומבחינים באימוץ המוצר על ידי יותר ויותר ארגונים, מעבר למגזר הפיננסי", ציין. לדבריו, "ארגונים נדרשים למוצר שיוכל לחסוך בעלויות מחד ויעצים את הקשר עם הלקוחות מאידך. מימוש המוצר שלנו, לעיצוב, עריכה והפקה של פלט חכם ומותאם אישית, יכול להשיג את שתי המטרות הללו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים