סמסונג הציגה את ה-Galaxy Note החדש עם מסך בגודל 8 אינץ'

הטאבלט החדש כולל מעבד A9 ארבע-ליבתי במהירות 1.6 ג'יגה-הרץ, מסך ברזולוציה של 1800x800, מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.1.2, מצלמה אחורית 5 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית 1.3 מגה-פיקסל, GPS, קישוריות Wi-Fi, בלוטות' וסלולר, 2 ג'יגה-בייט RAM ונפח אחסון של 16 או 36 ג'יגה-בייט עם אפשרות הרחבה בכרטיס microSD

ענקית הסלולר סמסונג (Samsung) הודיעה היום (א') על השקת ה-Galaxy Note 8.0 – טאבלט חדש מתוצרתה בעל מסך 8 אינץ', הממשיך את דרכו של ה-Galaxy Note בעל מסך ה-7 אינץ', שהושק לראשונה לפני שלוש שנים.

המפרט הטכני של הטאבלט החדש כולל מעבד A9 ארבע-ליבתי במהירות 1.6 ג'יגה-הרץ, מסך TFT ברזולוציה של 1800×800, מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) בגרסה 4.1.2 (Jellybean), מצלמה אחורית 5 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית 1.3 מגה-פיקסל, רכיב GPS, קישוריות Wi-Fi, בלוטות' וסלולר, זיכרון RAM בנפח 2 ג'יגה-בייט ונפח אחסון של 16 או 36 ג'יגה-בייט עם אפשרות הרחבה בכרטיס microSD (עד 64 ג'יגה-בייט). משקלו הכולל של המכשיר עומד על 338 גרם בגרסת ה-3G.

ה-Galaxy Note 8.0 כולל את אופציית ה-multi window – המאפשרת לפצל את מסך ה-8 אינץ' לשימוש בכמה אפליקציות בו זמנית, את הדור החדש של ה-S Pen עם שימושיות מתקדמת, גישה לחבילת תבניות S Note וכלים המאפשרים יצירה, עריכה, ניהול ושיתוף מסמכים, טכנולוגיית ה-"reading mode" של סמסונג לקריאת ספרים אלקטרוניים ברזולוציה גבוהה, צפייה בסרטוני וידיאו ושיחות קוליות.

כמו כן, מוטענות מראש במכשיר חבילות חדשות של שירותים ותוכן, ללא תוספת תשלום, ובפעם הראשונה בטאבלט ה-Galaxy מוטמעות האפליקציות Flipboard לצפייה בעדכונים ב-RSS מהרשתות החברתיות וממקורות נוספים ו-Awesome Note לרישום פתקים, יומן או רשימות. בנוסף, מוטמעות בטאבלט החדש אפליקציית ה-Chat-On המשודרגת, שמספקת שירות הודעות מהיר ומיידי, כמו גם שירות הודעות קבוצתי, כל זאת בפורמטים שונים: תמונות, וידיאו, סאונד ותוכן. אפליקציית ה-Smart Remote מספקת שלט רחוק אוניברסלי ומדריך תכנות אלקטרוני, המאפשרים לנהל את הצפייה בטלוויזיה ובווידיאו.

סמסונג לא ציינה בהודעתה את זמינות המכשיר החדש ואת מחירו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים