OS 3.0: משתמשים מדווחים על בעיות בשדרוג מערכת ההפעלה החדשה של ה-iPhone

אחד מהם דיווח, כי ניסה להפעיל את המערכת החדשה מספר פעמים, ובכל פעם קיבל הודעה ששרת ההפעלה של מכשירי iPhone אינו זמין ● משתמשים אחרים דיווחו על קשיי גישה לחנות iTunes ועל קצב איטי ופעולה מקוטעת בשירות Mobile Me של אפל ● בסופו של דבר, לאחר ניסיונות רבים, הם הצליחו להתקין את המערכת

מספר משתמשים בגרסה 3.0 החדשה של מערכת ההפעלה למכשירי iPhone של אפל דיווחו על תקלות בהתקנתה. זאת, בניגוד לרוב המשתמשים, שמסרו, כי השדרוג עבר להם ללא בעיות. אחד המשתמשים כתב, כי ניסה להפעיל את המערכת החדשה מספר פעמים, ובכל פעם קיבל הודעה ששרת ההפעלה של מכשירי iPhone אינו זמין כעת וכי עליו לשוב ולנסות במועד מאוחר יותר. אותו משתמש הצליח להפעיל את המערכת רק לאחר 30 ניסיונות, שנמשכו כשעתיים וחצי.

משתמשים אחרים דיווחו על קשיי גישה לחנות iTunes. אחד מהם כתב, כי "אני רואה שקובץ השדרוג זמין, אבל קיבלתי ארבע פעמים הודעה על הפסקתו באמצע". גם הוא הצליח להשלים את התהליך לאחר ניסיונות רבים. משתמשים אחרים דיווחו על קצב איטי ופעולה מקוטעת בשירות Mobile Me של אפל.

גם בשנה שעברה כרעו השרתים של iTunes תחת העומס כאשר רבים ניסו לעדכן את מערכת ההפעלה של iPhone לגרסה 2.0, במקביל לניסיונות של רוכשי iPhone 3G להפעיל את המכשיר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים