אינסטגרם מבקשת מבית המשפט לדחות על הסף תביעה שהוגשה בגין תנאי השירות

משתמשת באינסטגרם תובעת את השירות בטענה להפרת חוזה וסעיפים נוספים, בעקבות השינוי בתנאי השירות שאמור היה לאפשר שימוש בתמונות של המנויים לצרכי פרסום, ללא צורך באישור מצידם ● באינסטגרם טוענים שהמשתמשת ביטלה את החשבון שלה עוד לפני שהשינויים, שבסופו של דבר לא קרו, נכנסו לתוקף כלשהו ומשום כך, היא לא זכאית לתבוע את החברה

פרקליטי השירות לשיתוף תמונות אינסטגרם (Instagram) של פייסבוק (Facebook) ביקשו אתמול (ד') מבית המשפט הפדרלי של ארצות הברית לדחות על הסף תביעה שהוגשה נגדה בגין השינויים בתנאי השירות.

את התביעה הגישה בחודש דצמבר לוסי פונס, משתמשת באינסטגרם, לבית המשפט בסן פרנסיסקו, וביקשה להעניק לה מעמד של תביעה ייצוגית. בתביעה מואשמת אינסטגרם בהפרת חוזה ובסעיפים נוספים, בעקבות השינוי בתנאי השירות, שפורסם ב-17 בדצמבר ואמור היה לאפשר, בין השאר, שימוש בתמונות של המנויים לצרכי פרסום, ללא צורך באישור מצידם. מספר ימים לאחר מכן, בעקבות המחאה של המשתמשים, תוקנו תנאי השירות החדשים והחברה חזרה בה.

בקשתם של פרקליטי אינסטגרם לדחות את התביעה על הסף נובעת מטענתם שפונס ביטלה את חשבון האינסטגרם שלה עוד לפני שהשינויים נכנסו לתוקף ומשום כך, היא לא זכאית לתבוע את החברה. לטענתם, הן בתנאי השירות החדשים והן בישנים הודגש, כי הבעלות על התמונות היא של המשתמשים, והם דוחים את טענת התובעת שעל פי תנאי השירות החדשים, היא נדרשה להעביר את הזכויות על התמונות לאינסטגרם.

לא ניתן היה לקבל תגובה מהפרקליט של פונס. פייסבוק סירבה להגיב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים