העולם שייך לצעירים: ילד בן 11 אחראי לסוס טרויאני שהושתל במשחק מקוון

מומחה אבטחה בחברת האנטי וירוס AVG גילה את הנוזקה לאחר שזיהה מידע אישי שהשאיר אחריו הפורץ הצעיר ● זהות מחבר הקוד, טענה החברה, מעידה כי ילדים "מתמצאים בעולם הדיגיטלי הרבה יותר מוקדם מהדורות הקודמים"

סוס טרויאני, ששולב במשחק RuneScape וגונב סיסמאות, פותח על ידי ילד קנדי בן 11, כך טוענים חוקרי אבטחה. מומחה בחברת האנטי וירוס AVG טוען, כי גילה את הנוזקה לאחר שחקר חלק מקוד, המתחזה לכלי רמאות במשחק התפקידים המקוון Wizards and Warriors. הנוזקה מבקשת מהשחקנים את פרטי הכניסה שלהם למשחק, ובמקום להעניק להם מטבעות משחק, כמובטח, היא מעבירה את המידע הרגיש לפורץ הצעיר.

ואולם הילדון זוהה על ידי קוד המקור שלו-עצמו: הוא הכיל מידע אישי, שהאקרים מקצוענים יותר לעולם לא ישאירו אחריהם. מ-AVG נמסר שאין זה המקרה הראשון של נוזקה שנכתבה על ידי ילד, ושגילו של הפורץ הקנדי הצעיר מראה שילדים "מתמצאים בעולם הדיגיטלי הרבה יותר מוקדם מהדורות הקודמים".

ריגול אחר סיסמאות כניסה של שחקנים נראה אולי כמשהו פעוט, אבל חשבונות של משחקים לעתים קרובות כוללים גם פרטי כרטיסי אשראי או כסף וירטואלי לרכישות בתוך המשחק. אנשים רבים משתמשים באותן סיסמאות לפייסבוק (Facebook), לטוויטר (Twitter), לגוגל (Google) ולאתרים אחרים, דבר שמעמיד אותם בסכנות רבות בשימוש ברשת.

AVG

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים