יואנקינג יאנג, מנכ"ל לנובו: "אנחנו נכנסים לעידן ה-PC Plus"

"מעולם לא חשבנו להתייחס ל-PC כאל מצרך", אמר מנכ"ל לנובו במסגרת ראיון בתערוכת CES 2013 ● עוד אמר יאנג, כי לנובו מטפחת תחומים חדשים עבורה, בהם הטלפונים החדשים והטאבלטים

יואנקינג יאנג, מנכ"ל ויו"ר לנובו

"אנחנו נכנסים כיום לעידן ה-PC Plus. זו אולי תקופת הפוסט-PC עבור חברות שלא יודעות לחדש. יש שחקניות רבות בשוק שהתחילו להתייחס ל-PC כאל מצרך, אבל אנחנו אף פעם לא חשבנו בדרך הזו", אמר מנכ"ל לנובו (Lenovo), יואנקינג יאנג, במסגרת ראיון שנתן בתערוכת CES 2013 בסוף השבוע האחרון. לדבריו, החברה מציגה מחשבי PC שמגדירים מחדש את הקטגוריה.

לנובו, שעל פי הדו"חות של גרטנר (Gartner) ו-IDC לרבעון השלישי של 2012 נצמדה ל-HP בפסגת מכירות ה-PC, מתעתדת להפוך בקרוב לחברה המובילה בתחום. היא נהנית מהצלחה גדולה יחסית במגזרים שונים של השוק במדינות רבות, ביניהן כמובן סין. כך, לדוגמה, היא שולטת ב-40% משוק המחשבים הצרכני בארצות הברית, במחירים של 900 דולרים ומעלה.

לדברי יאנג, כדי לשמור על מעמדה בשוק מטפחת לנובו תחומים חדשים עבורה, כגון הטלפונים החכמים והטאבלטים. עוד הדגיש המנכ"ל, כי היה זה מהלך מתוכנן: "אנחנו התמקדנו בשינוי הזה מזה מספר שנים, אנחנו התכוננו למגמה הזו בשוק", אמר בראיון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים