פורסטר: בעלי iPhone הם משכילים יותר, עשירים יותר וצעירים יותר

מהמחקר, שנערך בתוך קבוצת בעלי הטלפונים החכמים, עולה עוד שאנשי ה-iPhone גולשים באינטרנט באמצעות המכשיר שלהם פי שניים מעמיתיהם בעלי הפאלם, הבלקברי ומכשירי חלונות מובייל ● לטענת מחברי המחקר, לבעלי iPhone פוטנציאל להיות יעילים יותר מעובדים אחרים

לתשומת לב משתמשי מכשירי נוקיה, בלבקרי ודומיהם: מחקר של פורסטר שנערך בתוך קבוצת בעלי הטלפונים החכמים, בקרב 32,228 אמריקנים, קובע, כי בעלי iPhone הם משכילים יותר, עשירים יותר וצעירים יותר מכם. המחקר החל באקראי בעקבות ידיעות שהגיעו מחברות גדולות, כמו אורקל, על כך שלעובדים יש רצון להשתמש ב-iPhone בעבודה, גם כשהוא אינו מסופק להם על ידי המעביד.

30% מבעלי ה-iPhone ב-2008 היו צעירים מדור ה-Y, לעומת 22% בעלי מכשירים חכמים אחרים; בעלי ה-iPhone משכילים ואמידים יותר: 49% מהם הם בוגרי קולג', ו-67% מהם מרוויחים יותר מ-70 אלף דולרים בשנה; בעלי iPhone גם מוציאים מדי חודש יותר כסף על שירותים סלולריים: ההוצאה החודשית הממוצעת שלהם עומדת על 87 דולרים לעומת הוצאה חודשית ממוצעת של 76 דולרים בשוק הטלפונים החכמים, והוצאה ממוצעת של 66 דולרים לחודש על ידי בעלי טלפונים סלולריים.

עוד עולה מהמחקר, כי בעלי ה-iPhone גולשים באינטרנט באמצעות המכשיר שלהם פי שניים יותר מאשר בעלי בלקברי, פאלם, או מכשירי חלונות מובייל. 78% מבעלי ה-iPhone מדווחים שהם גולשים באינטרנט במכשיר לפחות פעם בשבוע, לעומת 38% מבעלי הטלפונים החכמים האחרים, ו-75% מהם מקבלים ושולחים אי-מיילים מהטלפון לפחות פעם בשבוע, לעומת 48% מבעלי הטלפונים החכמים אחרים.

לדעת מחברי המחקר, שכירים עם iPhone גם יכולים להיות יעילים יותר בעבודה: רבים מהם נוטים להשאיר את המחשבים הניידים שלהם במשרד ולהשתמש ב-iPhone שלהם כמחשב נייד, ובכלל, אלה שיש להם מכשירי iPhone נוטים יותר להישאר מחוברים לרשת הארגונית שלהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים