משה תמיר, מגדל: "יצרנו את העולם הפיג'יטלי – חיבור בין הפיזי לדיגיטלי"

העולם החדש הוא תוצאה של העובדה ש-"הלקוחות נמצאים ברשת ומחפשים שם הצעות לרכישת ביטוח - אבל רוכשים את הפוליסות בעולם הפיזי", אמר תמיר, משנה למנכ"ל ומנהל תחום השיווק והפיתוח העסקי בחברת הביטוח ● לדבריו, "פיתחנו אסטרטגיה עם פתרון סביב היישומים הארגוניים, במטרה לחבר את העולם הדיגיטלי עם רשת ההפצה הפיזית של 1,200 הסוכנים שלנו שפזורים ברחבי הארץ"

"הצרכנים מחפשים הצעות לרכישת ביטוח ברשת אבל רוכשים את הפוליסות בעולם הפיזי. לפיכך, יצרנו עולם חדש, פיג'יטלי, שמחבר בין העולמות הפיזי והדיגיטלי", כך אמר משה תמיר, משנה למנכ"ל ומנהל תחום השיווק והפיתוח העסקי בחברת הביטוח מגדל.

תמיר דיבר בכנס Mobility 2012, שנערך באחרונה במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהפקת אנשים ומחשבים. השתתפו בו מאות מקצועני IT לתחום והנחה אותו יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

"הלקוחות נמצאים ברשת", אמר תמיר. "לפיכך, פיתחנו אסטרטגיה עם פתרון סביב היישומים הארגוניים. רצינו לחבר את העולם הדיגיטלי עם רשת ההפצה הפיזית של 1,200 הסוכנים שלנו שפזורים ברחבי הארץ. מגדל היא חברה היברידית, נמצאים באמצע, ויצרנו סט כלים משלים. אנחנו החברה הראשונה בישראל שהשיקה יישום B2B על iPhone, ובאחרונה גם על גבי אנדרואיד (Android) ו-iPad".

שי גוטמן, מנמ"ר UPS ישראל. צילום: קובי קנטורתמיר סיכם באמרו, כי "מדובר ביישום שיש לו יתרונות מיידיים בשהות מחוץ למשרד. הוא מביא להנעה למכירה צולבת, להורדת עלויות צוותי התפעול, להעלאת הנאמנות של הלקוחות ולגידול בשביעות הרצון שלהם, למיתוג הסוכן כדיגיטלי, לזמן הגעה מהיר לשוק (TTM) ולחדשנות".

פתרונות טכנולוגיים לשרשרת האספקה
שי גוטמן
, מנמ"ר UPS ישראל, אמר ש-"החברה מעסיקה 900 עובדים, מאילת ועד כרמיאל. אנחנו מעניקים את כל הפתרונות הטכנולוגיים לשרשרת האספקה, מרגע ביצוע ההזמנה ועד להגעתה ליעד, בקצה השני של העולם".

"המוטו שלנו הוא הראייה עסקית: לא נפתח פרויקט IT אם לא נצביע במדויק על התרומה שלו לעסקים שלנו, כיצד הוא מייעל את התהליכים ומכניס כסף לחברה", הוסיף.

גוטמן תיאר יישום נייד לטובת השליחים של UPS, שכולל מיחשוב של כל התהליכים הידניים שעושה השליח לטלפון החכם ודיווח בקרה בזמן אמת – לשליח, לצוות המתפעל וללקוח. לדבריו, החברה עתידה לפתח שירותים חכמים לטלפונים של לקוחות, BI בדחיפה למנהלים על טלפון חכם וכלי מכירה בעולם הנייד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים