יעקב שרבן, MobileU: "במקום לחשוב על ניידות כאתגר אבטחתי, ארגונים מתחילים להבין שמדובר בנכס"

"מהפכת הניידות, שלקחה מחלקות IT בסערה בשנתיים האחרונות, נראית כרגע מובנת ומטופלת טוב יותר", אמר שרבן - מנכ"ל החברה, בכנס Mobility 2012 ● קבע: "השלב הבא של הניידות הארגונית כבר כאן"

"השלב הבא של הניידות הארגונית כבר כאן. מהפכת הניידות, שלקחה מחלקות IT בסערה בשנתיים האחרונות, נראית כרגע מובנת ומטופלת טוב יותר. במקום לחשוב על ניידות כאתגר אבטחתי, ארגונים מתחילים להבין שמדובר בנכס אסטרטגי", כך אמר יעקב שרבן, מנכ"ל MobileU.

שרבן אמר את הדברים בכנס Mobility 2012, שהתקיים היום (ה') במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהפקת קבוצת אנשים ומחשבים ובהשתתפות מאות מקצועני IT מהתחום. מנחה הכנס היה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי שרבן, "אם עד היום התמקדנו באתגרי התופעה של 'חדירת מובייל לארגון', ובעיקר איך מגנים על דואר אלקטרוני ורשתות ארגוניות, עכשיו השיחה משתנית. המטרה בשנתיים אחרונות הייתה: 'אומר כן לסלולרי', המטרה כיום היא 'לתת לנייד לעבוד'".

ניהול מכשירים וניהול אבטחה נשאר תנאי הכרחי ולא סובל דיחוי, אמר. לדבריו, ארגונים העוסקים ביוזמות בעולם הנייד צריכים לבצע כמה פעולות: לספק הגנה על מכשירים באמצעות קביעת תצורת מכשיר, יישומים, רשתות והגדרות אבטחת מידע; לאפשר נעילה או מחיקת מכשירים כאשר אבדו או נגנבו; לערוך פיקוח ודיווח על מצב מכשיר, שירות סלולרי, תשתית סלולרית וכו'; לבצע תמיכה מרחוק למשתמשים; לתת אפשרות למשתמשים לנהל את המכשיר בשירות עצמי; לזהות בזמן אמת הפרה של מדיניות הארגון וביצוע פעולות אוטומטיות על מכשיר.

איגור גולברייך, CTO ב-MobileU. צילום: קובי קנטור"כדי שהרכיב הנייד יוכל לעבוד", אמר שרבן, "צריכים להתקיים תנאים הכרחיים: פתיחות, שביעות רצון של משתמש קצה, הגנת נתונים ארגונית כולל פתרונות לאבטחת תוכן ולשיתופיות, יישומי מובייל מוכנים לעסקים. אנחנו, ב- MobileU, מאמינים שאנו מסוגלים להביא את הפתרון הטוב ביותר לאימוץ ניידות עסקית בארגונים, על ידי אספקת מגוון מוצרים המוכרים על ידי חברות אנליסטים כפתרונות המובילים והחדשניים בתחום", סיכם.

איגור גולברייך, CTO ב-MobileU, הציג כמה ממוצרי החברה, ביניהם מוצר MDM של זנפרייז (Zenprise), הפועלת בתחום ניהול ניידות עסקית בארגון; מערכת אנטי וירוס של חברת f-secure; פתרון של LetMobile לאבטחת דואר אלקטרוני ויומן עבור מכשירים ניידים; ו-FileCatalyst – פתרון להעברת נתונים וגיבוי של מידע בעולם הנייד, מנוהל באופן מרכזי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים