מארק קוטס, Good Technology: "יש צורך בניהול מידע ולא מכשירים"

"מנהלי אבטחת מידע בארגונים צריכים לדאוג לאבטח אותו ברמת היישום", אמר קוטס, מנהל מכירות לאזור EMEA בחברה ● לדבריו, "כל המגמות החמות כיום - למשל, מיחשוב ענן, Big Data ושיתופיות - מתקשרות למגמת ההצטרכנות, ולא ל-MDM, ניהול הרכיבים הניידים" ● הוא ציין ש-"גרסה R6 של הפתרון שלנו תתמוך באופן מלא בעברית"

"יש צורך בניהול מידע ולא בניהול של המכשירים הניידים. מנהלי אבטחת מידע בארגונים צריכים לדאוג לאבטח אותו ברמת היישום", כך אמר מארק קוטס, מנהל מכירות לאזור EMEA בחברת Good Technology, שמיוצגת בישראל על ידי אינוקום מקבוצת אמן.

קוטס דיבר בכנס Mobility 2012, שהתקיים היום (ה') במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהפקת אנשים ומחשבים ובהשתתפות מאות מקצועני IT מהתחום. מנחה הכנס היה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי קוטס, "לנוכח החשיבות הגוברת של השוק הישראלי עבורנו, גרסה R6 של הפתרון שלנו תתמוך באופן מלא בעברית". הוא ציין, כי "הגישה היא שאם העובד נייד – גם המידע שלו חייב להיות נייד. כל המגמות החמות כיום – למשל, מיחשוב ענן, Big Data ושיתופיות – מתקשרות למגמת ההצטרכנות, ולא ל-MDM, ניהול הרכיבים הניידים. אנחנו מספקים פלטפורמה של שירותים לכל המגמות הללו, כי יצטרכו להיכנס לכולם מרחוק. MDM לא מספיק".

"יש הרבה מהמשותף בין איש המכירות להאקר", הוסיף. "שניהם טכנולוגיים ולשניהם יש גישה למשאבי מיחשוב ולכלים דומים".

קוטס ציין ש-"מגמת ה-BYOD (ר"ת Bring Your Own Device) היא אמיתית. אני לא רוצה להפחיד, אבל אם רוצים להטמיע מגמות BYOD והצטרכנות ואכפת לך מאבטחת המידע – היזהר ובדוק את מהימנות הפתרונות בעזרת בדיקות צד שלישי".

"הפרדה מוחלטת בין העסקי לאישי במכשיר"
"כולם רוצים להשתמש בטלפונים חכמים וברכיבים ניידים, ולכן המנמ"רים הבינו שהם חייבים לאפשר זאת ולספק לעובדים יכולת לעבוד באופן נייד", אמר קוטס. "זה עושה את החברה שלנו לרלוונטית. הגישה שלנו שונה מ-MDM: אנחנו עושים הפרדה מוחלטת בין העסקי לאישי במכשיר. אנחנו לא מנהלים את המכשיר אלא מאפשרים למשתמש חוויה מלאה. ארגונים גדולים בעולם לא רוצים לשלוט או לטפל במכשיר. הם רוצים לתת לעובדים לעשות שימוש במכשיר שלהם, אך ללא פגיעה במהימנות המידע".

האתגר הראשי של המנמ"ר הוא, לדבריו, כיצד לאמץ BYOD, שצוברת תאוצה בכל המגזרים, ובמיוחד במגזר הקמעוני, אבל עדיין לשמור על אבטחת המידע.

"Good Technology פועלת בתחום פלטפורמות הניידות עבור ארגונים", סיכם קוטס. "אנחנו מספקים שירותים ליותר מ-5,000 ארגונים, 50 מתוך החברות הכלולות ברשימת הפורצ'ן 100 (Fortune 100) עושות בנו שימוש. כמו כן, אנחנו מספקים יכולות אבטחה עבור מפתחים שרוצים לפתח יישומים, חיבוריות, הדפסה, גלישה ועוד – והכול באופן מאובטח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים