תוכנית עת הדעת זכתה בציון לשבח על יזמות וחדשנות מטעם ראש הממשלה בנימין נתניהו

תוכנית עת הדעת משנה את תפיסת ההוראה המסורתית, ומשלבת פדגוגיה עם טכנולוגיה ● ד"ר דובי וייס, המייסד הפדגוגי של עת הדעת והמדען הראשי שלה, קיבל מראש הממשלה ציון לשבח על יזמות וחדשנות שאינה למטרת רווח כספי בזכות פיתוח התוכנית

ראש הממשלה בנימין נתניהו העניק בשבוע שעבר, רגע לפני תחילת מבצע "עמוד ענן" ברצועת עזה, את "פרסי ראש הממשלה ליזמות ולחדשנות" למספר אישים וגופים. זו השנה השלישית בה מעניק ראש הממשלה פרסים אלו.

ד"ר דובי וייס, המייסד הפדגוגי של עת הדעת והמדען הראשי שלה, קיבל מראש הממשלה ציון לשבח על יזמות וחדשנות שאינה למטרת רווח כספי בזכות פיתוח תוכנית עת הדעת – תוכנית הוראה דיגיטלית ואינטראקטיבית לבתי ספר. התוכנית משנה את תפיסת ההוראה המסורתית, תוך העצמת המורה כמוביל תהליך של למידה פעילה ומשמעותית. כך, התוכנית משלבת פדגוגיה עם טכנולוגיה, תכנים לימודיים עם מערכת מידע ותקשורת. עת הדעת ישראל הוקמה על מנת לקדם את החינוך בישראל, ובמסגרת זו החברה מעניקה לבתי ספר בישראל רישיון שימוש חינם.

טקס הענקת הפרסים נערך השנה באוניברסיטת בן גוריון שבנגב, במסגרת שבוע היזמות העולמי בו משתתפות למעלה ממאה מדינות מרחבי העולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים