סלקום תציע את ה-HTC Windows Phone 8X המבוסס על מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט

המכשיר כולל מסך מגע בגודל 4.3 אינץ', המציע רזולוציה של 1280x720 פיקסלים ותצוגה של 16 מיליון צבעים ● הוא מצויד במעבד כפול ליבה במהירות 1.5 ג'יגה-הרץ, כולל 1 ג'יגה-בייט זיכרון RAM ומציע 16 ג'יגה-בייט של זיכרון פנימי ● המחירים, הודיעה סלקום, יימסרו במועד ההשקה

סלקום תחל בימים הקרובים להציע את ה-HTC Windows Phone 8X, ספינת הדגל של HTC למכשירי חלונות פון 8 (Windows Phone 8) – מערכת ההפעלה החדשה לסמארטפונים מבית מיקרוסופט (Microsoft). המחירים, הודיעה סלקום, יימסרו במועד ההשקה.

המכשיר כולל מסך מגע בגודל 4.3 אינץ', המציע רזולוציה של 1280×720 פיקסלים ותצוגה של 16 מיליון צבעים. הוא מצויד במעבד כפול ליבה במהירות 1.5 ג'יגה-הרץ, כולל 1 ג'יגה-בייט זיכרון RAM ומציע 16 ג'יגה-בייט של זיכרון פנימי. המכשיר כולל HSPA בדור 3.5, תמיכה ב- Quad GSM 2100 / 850 / 900 / 1900 ב-Umts ו-WiFi בתקני b/g/n הכולל יכולת שימוש כנקודה חמה (Hotspot). הסמארטפון החדש של HTC מצויד במצלמת 8 מגה פיקסל לצילום סטילס ו-וידיאו באיכות 1080p. המצלמה כוללת אוטופוקוס ופלאש Led ומזהה פנים וחיוך. המצלמה המשנית מציעה איכות צילום של 2.1 מגה פיקסל ומאפשרת גם היא צילום וידיאו באיכות 1080p.

חלונות פון 8, שהושקה בארץ בתחילת השבוע על ידי מנכ"ל מיקרוסופט העולמית, סטיב באלמר, בנויה על ממשק Tiles ("אריחים"), המאפשר לכל משתמש לבנות את סביבת השימוש שלו במכשיר, בהתאם לצרכיו ודרישותיו. ארגון ה-Tiles מאפשר לקבל מידע מבוקש ישירות על גבי מסך הבית של המכשיר – בכל צבע, גודל ומיקום בו חפץ המשתמש.

יוני סבג, סמנכ"ל השיווק של סלקום. צילום יח"צ: סיון פרג'המערכת מציעה בן היתר את מנוע החיפוש בינג (Bing), דפדפן אינטרנט אקספלורר (Internet Explorer) בגרסתו החדשה ביותר – 10, אינטגרציה של רשתות חברתיות במערכת ההפעלה, אינטגרציית אאוטלוק (Outlook) ואופיס (Office) לטובת המשתמש העסקי, פלטפורמת המשחקים Xbox, אינטגרציית ענן SkyDrive ועוד.

יוני סבג, סמנכ"ל השיווק של סלקום: "שבוע אחד בלבד לאחר השקתו במדינות נבחרות בעולם, גאה סלקום להשיק את הסמארטפון המתקדם והראשון בעולם המבוסס על מערכת ההפעלה חלונות פון 8".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים