פול סיליה, האיש שתבע נתח ממניות פייסבוק, נעצר בחשד להונאה

טענתו של סיליה, לפיה מארק צוקרברג הבטיח לו נתח ממניות פייסבוק, הופרכה לאחר שמומחים לזיהוי פלילי מצאו כי זייף תכתובות דואר אלקטרוני ● "סיליה ניסה לנצל את מערכת המשפט הפדרלית כדי לבצע הונאה, וכעת הוא מואשם בפלילים", מסר אורין סניידר - שותף במשרד הפרקליטים המייצג את פייסבוק וצוקרברג

פול סיליה, מי שטען בעבר שמגיע לו נתח ממניות פייסבוק (Facebook) על פי הסכם משנת 2003 עם מארק צוקרברג, נעצר בסוף השבוע האחרון בחשד להונאה.

סיליה, תושב ניו יורק בן 39, עסק בעבר במכירה של משטחי עץ. עתה, הוא מואשם בפלילים, לאחר חשדות כי זייף ראיות שיוכיחו לכאורה את טענתו. הוא הגיש את תביעתו בשנת 2010, בטענה שצוקרברג ביצע עבורו עבודת תכנות במהלך לימודיו בהרווארד, וכי במסגרת ההסדר ביניהם הבטיח לו נתח ממניות הרשת החברתית. כהוכחה לטענתו, הציג סיליה תכתובת דואר אלקטרוני בינו לבין צוקרברג, אלא שמומחים לזיהוי פלילי ששכרו פרקליטי פייסבוק מצאו שמסמכים אלה נכתבו בתוכנת וורד (Word) – ולא מהוות תכתובות מקוריות.

סיליה ניסה "להשיג רווח מהיר במרמה", מסר פריט בהארה מהתביעה הכללית של ארצות הברית. "מי שמגיש תביעה כוזבת מסתכן בכך שיואשם בפלילים".

"סיליה ניסה לנצל את מערכת המשפט הפדרלית כדי לבצע הונאה, וכעת הוא מואשם בפלילים", אמר אורין סניידר – שותף במשרד הפרקליטים Gibson Dunn, אשר מייצג את פייסבוק ומארק צוקרברג בתביעה האזרחית.

לא ניתן היה לקבל תגובה מפרקליטו של סיליה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים