מיקרוסופט הציגה בטה של אקסצ'יינג' 2010

בין החידושים: תכונה המאפשרת "להשתיק" שרשורי דוא"ל לא רלוונטיים הנשלחים כתוצאה משימוש ב-Reply All ותכונה נוספת שמזהירה לפני שליחת הודעת דוא"ל לרשימת תפוצה גדולה במיוחד או כזו הכוללת אנשים מחוץ לארגון, כדי למנוע דליפה לא מכוונת של מידע רגיש

מיקרוסופט הציגה היום (ה') גרסת בטה ציבורית של שרת הדואר הארגוני אקסצ'יינג' 2010, המהווה חלק ממשפחת כלי התקשורת האחודה של החברה למגזר הארגוני. גרסת אקסצ'יינג' 2010 החדשה, שזמינה להורדה מאתר מיקרוסופט, מכילה תכונות שמיועדות לסייע לארגונים להפחית בהוצאות התקשורת הארגוניות, הגנה משופרת של הפרטיות ואבטחת מידע ויכולות אירכוב משופרות של דוא"ל.

אקסצ'יינג' 2010 מספק מגוון יכולות חדשות, שמטרתן לאפשר לנהל טוב יותר את תכולת תיבת הדואר. כך, למשל, תכונת Ignore Conversation מאפשרת למשתמשים "להשתיק" שרשורי דוא"ל לא רלוונטיים למשתמש, והנשלחים אליו כתוצאה משימוש ב-Reply All. תכונה נוספת הינה MailTips – שמזהירה את המשתמש לפני שליחה של הודעת דוא"ל למכותב שאינו זמין, וכן מזהירה אותו במידה שהוא עומד לשלוח הודעה לרשימת תפוצה גדולה במיוחד או כזו הכוללת אנשים מחוץ לארגון, ועל ידי כך למנוע דליפה לא מכוונת של מידע רגיש.

תכונות חדשות נוספות באקסצ'יינג' 2010 כוללות את האפשרות לשלב הודעות הקשורות זו בזו לתצוגה נוחה יותר, תצוגה מקדימה טקסטואלית של הודעות קוליות, והיכולת לבדוק אם הודעות הגיעו ליעדן. כמו כן, מיקרוסופט הוסיפה לאקסצ'יינג' 2010 יכולות אירכוב מתקדמות יותר, שמעניקות לארגון יכולות לאחזר הודעות דוא"ל בהתאם לדרישות רגולטוריות, ומאפשרות ליחידות ה-IT בארגון לקבוע שורה של חוקים להעברה אוטומטית של הודעות לארכיב מרכזי.

אקסצ'יינג' 2010 הינו חלק מכלי אופיס 2010, הגרסא הבאה של שרתי וכלי אופיס סיסטם, שצפויים להכנס לשלב הבדיקות הטכניות במהלך הרבעון השלישי של השנה, ולהיות זמינים במהלך המחצית הראשונה של 2010.

סער רוזנברג, מנהל השיווק של פתרונות Unified Communication במיקרוסופט ישראל: "זוהי הסנונית הראשונה של כלי האופיס שמיקרוסופט מוציאה לציבור. הגרסה הבאה של שרת הדוא"ל אקסצ'יינג' 2010 נבנית מתוך מחשבה כיצד להתמודד טוב יותר עם המצב הכלכלי הנוכחי, ולאפשר חסכון מירבי בעלויות התקשורת בארגון. זאת, על ידי ניצול טוב יותר של יכולות השרת וחסכון בעלויות האחסון, ובאותה העת להעלות את האפקטיביות של המשתמש על ידי העצמה שלו ושל יכולותיו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים