אחרי שעה וחצי: תוקנה התקלה הנרחבת בפייסבוק ובאינסטגרם

רוב הדיווחים היו על בעיות בכניסה לפייסבוק ובאפליקציה של אינסטגרם ● מהיכן הגיעו מרבית הדיווחים על התקלה בישראל?

סליחה, תקלה. מטא.

חלק ניכר מהשירותים של מטאפייסבוק, אינסטגרם ומסנג'ר – חוו היום (ג') בשעות אחר הצהרים ולפנות ערב תקלה ברחבי העולם, כולל בישראל. התקבלו דיווחים גם על תקלה בווטסאפ – אם כי מעטים בהרבה. התקלה תוקנה כעבור כשעה וחצי.

באתר DownDetector, שמנטר בזמן אמת תקלות באתרי אינטרנט ובאפליקציות, התקבלו אלפים רבים של פניות על תקלות בפייסבוק ובאינסטגרם, ומאות פניות על תקלות בווטסאפ. בפייסבוק, חלק מהמשתמשים נתקלו בקשיים ואף בחוסר יכולת להעלות את האתר ואת האפליקציה של השירות כרגיל, ולאחרים לא מוצגים הסטורי'ז. גולשים נוספים דיווחו כי הרשת החברתית "בעטה" אותם החוצה. באינסטגרם, לחלק מהגולשים השירות לא עבד כלל, וחלקם האחר לא יכולים היו לרענן את הפיד.

מנתוני DownDetector עולה כי הדיווחים הרבים ביותר על תקלות באינסטגרם עסקו באפליקציה (54%), בקישוריות (25%) ובאתר (22%), ואילו בפייסבוק, 81% מהדיווחים היו על בעיות בכניסה לשירות.

על פי האתר, עיקר התקלות בישראל דווחו מתל אביב וגוש דן, אולם היו גם דיווחים מחיפה, השרון הצפוני ואזור באר שבע. התקלות באינסטגרם דווחו לאתר מאזורים רבים יותר בארץ, כשתל אביב וגוש דן, וכן עמק יזרעאל ועמק בית שאן, נמצאו בראש. אזורים נוספים שמהם התקבלו פניות אליו הם עוטף עזה, הגליל המערבי, כולל חיפה, השרון הצפוני ומקומות נוספים באזור המרכז.

עד מהרה, התקלה הגיעה לראש רשימת הטרנדים ב-X. דובר מטא, אנדי סטון, פרסם עם היוודע התקלה פוסט ברשת החברתית המתחרה, שבו הוא כתב כי "אנחנו מודעים לכך שאנשים חווים בעיות בגישה לשירותים שלנו. אנחנו עובדים על זה כעת". כאמור, לאחר כשעה וחצי העבודות הסתיימו, התקלה תוקנה והשירותים שבו לפעול כסדרם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים