הסטארט-אפ הישראלי Evrideo עבר לענן של אורקל

המטרה של החברה, שפיתחה פלטפורמת שידור בענן עבור ערוצי טלוויזיה, במהלך היא לפתח את ביצועי הבינה המלאכותית שלה ● עלות ההסכם לא נמסרה, אולם מוערכת בשמונה מיליון שקלים

דנה אודי, מנהלת לקוחות ענן באורקל ישראל.

הסטארט-אפ הישראלי Evrideo העביר את תשתיות המחשוב שלו לענן של אורקל. זאת, במטרה לשדרג את ביצועי הבינה המלאכותית של החברה. את ההגירה ערכו אנשי Naviteq. הפרויקט ארך ארבעה חודשים והסתיים באחרונה. עלות ההסכם לשימוש החברה בענן אורקל לא נמסרה, אולם גורמים בשוק העריכו אותה בכשמונה מיליון שקלים.

Evrideo, שהבעלים שלה הוא אבי זנו, פיתחה פלטפורמת שידור בענן עבור ערוצי טלוויזיה, שמאפשרת ליצור ולנהל ערוצים בקלות מרחוק, באמצעות מחשבים אישיים. כך היא פוטרת לחלוטין את הצורך בחדרי שידור ובקרה מורכבים, יקרים ומסורבלים. לקוחות החברה הם ערוצי תקשורת בולטים, בהם הטלוויזיה הממלכתית בצרפת.

בשתי החברות אומרים שתשתיות הענן של אורקל יאפשרו ללקוחות Evrideo לבצע תהליכים רבים, שעד כה בוצעו באופן ידני – בצורה אוטומטית ומבוססת בינה מלאכותית. בין אותם תהליכים אפשר למנות הסרה של תוכן חדשותי קשה לצפייה, כמו מעשי אלימות בזמן מלחמה, או תוכן לא הולם, כגון צריכת סמים או עירום בשידורים. מסיבות רבות – מסחריות, רגולטוריות ועוד, תוכן שמשודר בערוצי טלוויזיה צריך להיות מנוטר ומעודכן באופן ידני, באם הוא, או יש חשש שהוא, קשה לצפייה או לא הולם. בשל כך, עד כה, במקרים רבים, בשידורים חיים, בוצעה השהייה בין התוכן המצולם לזה המשודר – בת שניות עד שעה. כעת, עם המעבר לענן ושירותי המיכון, לקוחות Evrideo יוכלו לצמצם את ההשהייה, עד לביטולה המוחלט.

אבי זנו, מנכ''ל Evrideo.

אבי זנו, מנכ"ל Evrideo. צילום: יח"צ

לדברי זנו, המשמש גם כמנכ"ל Evrideo, "המעבר לענן הוא חלק מאסטרטגיית הגדילה של החברה, שפועלת בשוק עם פוטנציאל צמיחה משמעותי ברמה הבינלאומית. בעזרת תשתיות הענן והשימוש בבינה מלאכותית מתקדמת, לקוחות החברה יוכלו ליהנות מיכולות חדשות, כגון ייצור אוטומטי של ערוצים, שידורים חיים מהענן, יכולות גיבוי ושרידות גבוהות, וערוצי פופ-אפ. כך, ערוצי התקשורת יוכלו להגדיל את הכנסותיהם ולהגביר את כמות ואיכות יצירת התוכן שלהם, מבלי שיידרשו להתקין תשתיות מסורבלות ויקרות".

דנה אודי, מנהלת לקוחות ענן באורקל ישראל, אמרה כי "הפיתוח של Evrideo עתיד להשפיע על ערוצי התקשורת המרכזיים בעולם. הפתרון מבוסס הענן שהיא פיתחה, בשילוב ביצועי הענן המהירים שלנו, יהוו בסיס איתן, שעליו היא תוכל להגדיל את היקף פעילותה ברחבי העולם".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אמנון

    הלך על הסטארטאפ... כל הכסף ישרף על רישוי לאורקל. שותים תקציבים בקש! איתות למשקיעים....

    1. ש.ג.

      צודק אמנון , אצלינו בחברה קשה מאוד לעבוד עם התוכנה.

אירועים קרובים