האם Sora תשתלב בפלטפורמת עריכת הווידיאו של אדובי?

החברה מנהלת משא ומתן עם כמה חברות - בהן OpenAI, שפיתחה את Sora - לשילוב הכלים שלהן ב-Premiere Pro

בדרך לפלטפורמת Premiere Pro של אדובי? Sora.

אדובי נמצאת בימים אלה במשא ומתן עם כמה חברות כדי לשלב את מוצרי הבינה המלאכותית היוצרת שלהן בפלטפורמת עריכת הווידאו הפופולרית שלה, Premiere Pro – כך לפי דיווחים שפורסמו באחרונה. החברות שמוזכרות בדיווחים ככאלה שאדובי מנהלת איתן משא ומתן בהקשר זה הן OpenAI, וכן כמה חברות סטארט-אפ, ביניהן Runway ופיקה לאבס.

החברה אמורה במהלך השנה, כפי שכבר דווח, להפעיל בתוך תוכנת עריכה הווידיאו שלה, שנמצאת בשימוש נרחב בתעשיית הטלוויזיה והקולנוע, כלי עריכת וידיאו באמצעות בינה מלאכותית, שמבוסס על Firefly – המערכת שהיא פיתחה לצורך עיבוד תמונות באמצעות GenAI. כלי זה, הבהירה אדובי, עבר אימון על סמך נתונים ששייכים לה עצמה, ללא גורמי חוץ – במטרה למנוע הפרות אפשריות של זכויות יוצרים.

באדובי מבטיחים שכלי הבינה המלאכותית שישולבו ב-Premiere Pro יציעו אפשרויות מתקדמות, כמו מעקב אחר אובייקטים ומחיקתם לפי הצורך, או הוספתם במקרים אחרים, השלמת פריימים, שימוש במערכות בי-רול ברקע, וכן אפשרות ליצור סרטונים באמצעות הנחיות טקסטואליות.

עם זאת, בחברה רוצים לאפשר למשתמשים להשתמש גם בכלים חיצוניים – ככל הנראה כדי לשמור אותם בתוך המערכת שלה. הכלי הבולט, שנמצא בראש הכותרות כרגע בתחום הווידיאו, הוא Sora של OpenAI, שראשיה ערכו באחרונה מפגשים בהוליווד כדי להציג את היכולות שלו. עם זאת, הכלי הזה עדיין לא זמין לשימוש מסחרי ו/או פרטי.

לפי הדיווחים, הדיונים עם החברות השונות נוגעים גם לדרך שבה ייקבעו התשלומים שהן יקבלו אם הכלים שלהן ישולבו במערכת של אדובי, אבל כרגע עוד אין דבר קונקרטי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים