סוכני ה-AI מגיעים לתוכנות של אדובי
אדובי מצטרפת למגמה הלוהטת של שילוב סוכני בינה מלאכותית ותשיק אותם בקרוב במוצרים בולטים שלה - פוטושופ, אקרובט ושירות הענן

אדובי כבר הצהירה יותר מפעם אחת שהיא מתכוונת לשלב הרבה סוכני AI במוצרים שלה, וזה לא מפתיע לאור העובדה שמדובר באחת המגמות הלוהטות ביותר בשוק הבינה המלאכותית. החברה כבר שילבה לא מעט כלי AI בתוכנות שלה, אבל הסוכנים אמורים לבצע הרבה יותר פעולות, לספק יותר תובנות ולבצע תפקודים שונים במקום המשתמש.
עדיין לא ברור מתי הסוכנים האלה ייכנסו לעבודה בפועל ומתי הם יוצעו למנויי שירות הענן של החברה, אבל בינתיים, באדובי מנסים להסביר מה יהיו חלק מהשימושים שלהם.
החברה סיפקה דוגמאות לסוכנים שישולבו בכל היישומים הראשיים שלה – מפוטושופ, דרך אקרובט ועד לשירות הענן. בגדול, מדובר בפקודות מקרו חכמות מאוד, שמאפשרות לבצע בבת אחת פעולות מורכבות ללא שימוש באופן ידני בכלים השונים, ובאופן שמאפשר גם ללא מקצוענים לבצע פעולות מתקדמות יותר. זאת, באמצעות שפה טבעית ואפשרויות שהבינה המלאכותית לומדת לאורך השימושים.
מה הסוכנים אמורים לעשות בכל אחת מהתוכנות?
כך, לדוגמה, הסוכן בפוטושופ, שיכונה Action Panel Photoshop, ידע לנתח את התמונה שנמצאת בעבודה כדי לספק עצות עריכה עם מודעות להקשרים. המשתמש יוכל לבחור מכמה אפשרויות, ומעבר לכך לספק הוראות נוספות בעצמו – ואז התוכנה תבצע את הפקודות הנדרשות כדי להשיג את התוצאה המבוקשת. באדובי מספרים שהמערכת תאפשר, בסופו של דבר, ביצוע של מעל 1,000 פעולות מקרו כאלה – בלחיצה אחת, לפי בחירה.
הסוכנים באקרובט, שאמורים להיות משולבים בחודשים בקרובים, יוכלו לנתח מסמכים שמועלים לתוכנה כדי לספק תובנות, להשתמש בהגיון ובהיסטוריה של פעולות כדי להשלים מטלות שמוקצות להם, וכן לספק הצעות שונות על סמך הנתונים שעומדים לרשותם לגבי המסכים שהם צריכים לטפל בהם.
באקספרס אמור הסוכן, לפי אדובי, לשמש כשותף יצירתי לאורך כל השלבים של יצירת התוכן, כשהמשתתפים לא יצטרכו בכלל ללמוד את כל ההיבטים והתכונות שמציעה התוכנה, ובנוסף, הוא אמור לאפשר להגיע למוצר סופי הרבה יותר מהר.
"תמיד האמנו שהכוח היצירתי החזק ביותר בעולם הוא הדמיון האנושי. סוכני AI אינם יצירתיים, אבל הם יכולים להעצים אנשים – לאפשר לאנשים לקבל תובנות וליצור תוכן שהם לא היו מסוגלים אחרת, והם מאפשרים לאנשי מקצוע יצירתיים להרחיב ולהגביר את השפעתם יותר מתמיד", נכתב בבלוג של אדובי. "אנחנו מדמיינים דרכים רבות שבהן סוכני AI יכולים לעזור למשתמשים לעבוד בצורה יעילה יותר ולהעלות את הרף של מה שהם יוצרים".
תגובות
(0)