טיפים לחופשה בצפון איטליה

הטיול הקלאסי מתרכז באזור אגם גרדה והפארקים, אך יש לאזור הזה עוד כל כך הרבה מה להציע, כך שכדאי לנסות ולטעום ● חודשי יולי-אוגוסט אינם קלים - הן מבחינת הצפיפות והן מבחינת הטמפרטורה, אך למזלנו החגים המוקדמים השנה מאפשרים להגיע לאזור בתקופה האידיאלית: ספטמבר

נטע טרגל-שמואלי, נטע טיולים

מה לא נאמר כבר על איטליה? כמה דמיונות וכמה הקשרים היא מייצרת לנו: אוכל, נופים, שפה, שירה, מוזיקה,ספרות, רומנטיקה, היסטוריה ותרבות. לכל אדם – איטליה שלו. אז כיצד מטיילים בה עם הילדים? כאן כבר צריך לתכנן. לא כל מה שמדבר אל ליבנו, ידבר גם לליבם. חשוב ליצור שילוב שיענה על הצרכים של כולם.

הטיול הקלאסי מתרכז באזור אגם גרדה והפארקים, אך יש לאזור הזה עוד כל כך הרבה מה להציע, כך שכדאי לנסות ולטעום. רוב הטיולים לאזור אגם גרדה נמשכים כשבוע, אך ניתן בהחלט לטייל גם עשרה ימים ומעלה. חודשי יולי-אוגוסט אינם קלים – הן מבחינת הצפיפות והן מבחינת הטמפרטורה. חשוב להתמקם במקום נוח ומרכזי וכדאי לוודא שיש מזגן, ואם אפשר אז גם בריכה. עדיף כמובן להגיע בספטמבר או ביוני והשנה החגים המוקדמים אכן מאפשרים זאת.

האטרקציות המרכזיות באזור הן סירמיונה, בורגטו, פארק גרדהלנד, פארק סיגורטה, פארק המים קאבור, פארק קאנבוורלד וכמובן אגם גרדה על חופיו, עיירותיו וגלידותיו. לקינוח, אי אפשר בלי ורונה החביבה וסמטאותיה היפות. תמיד נאהב גם את ונציה המרשימה, המיוחדת והבלתי נשכחת (אך המוצפת בתיירים).

מגורים באחוזה ליד ורונה - כיף לילדים וגם להורים

כדאי מאוד לשלב בטיול את הרי הדולומיטים היפים ולשהות שם לפחות שניים או שלשה לילות. בנסיעה לא ארוכה מאגם גרדה ניתן להגיע לדולומיטים הדרומיים ובתוספת נסיעה ניתן גם להגיע לדולומיטים הצפוניים. בדולומיטים נופים קסומים, מסלולי הליכה יפים, רכבלים, שלג ואווירה ייחודית. מעין חוץ-לארץ בתוך חוץ-לארץ.

נטע טרגל-שמואלי (נטע טיולים, חוויה משפחתית בחו"ל) היא בוגרת חברת כלנית-כרמון ובעלת עסק לתפירה ותכנון של טיולי משפחות בחו"ל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים