טיפים לחופשה באושואיה (דרום ארגנטינה)

למרות שמזג האוויר באושואיה הוא בלתי צפוי לחלוטין, ויכול לנוע מיום שמש אביבי לסופת שלגים סוערת בתוך שעות, הביקור בה מומלץ ביותר ● מלינה בבתי עץ פסטורליים, דרך טרק בלגונה צבועה טורקיז ועד שיט תעלה בליווי פינגווינים - אושואיה היא יעד ייחודי במינו

נטע טרגל-שמואלי, נטע טיולים

השבוע נדרים לחצי הכדור הדרומי – ל-"צ'ופצ'יק" של ארגנטינה, טיירה דל פואגו, הלוא היא ארץ האש. הנוסעים לדרום ארגנטינה יעשו כהלכה אם יתמקמו לכמה ימים באושואיה – העיר הדרומית בעולם, ויתורו את האזור. בין האטרקציות המרכזיות נמצא את הפארק הלאומי היפה טיירה דל פואגו, את מוזיאון בית הכלא המעניין, את קרחון מרטיאל, את הטרק ללגונה אזמרלדה ואת מסעדות הבשרים ברחוב סן מרטין.

טיפ ראשון: לינה בבתי העץ של אלדאה נבדה

רוב התיירים באושואיה מעדיפים להתמקם במלונות ובאכסניות שבעיר. אפשרות אחרת לא רעה כלל היא בתי העץ הקסומים של אלדאה נבדה, לא הרחק מהדרך המובילה לקרחון מרטיאל היפה, בלבו של יער. בכל בית כזה תמצאו שני חדרי שינה, אח מחממת, מטבחון, סלון, מרפסת ופינת אסאדו. השלווה, היופי והנינוחות השורים במקום, מספקים השראה ורוממות רוח לזמן רב. אל תשכחו לאכול במסעדת לה אסטנסיה (La Estancia) את הסטייקים המפוארים.

בתי העץ של אלדאה נבדה

טיפ שני: לגונה אזמרלדה

מזג האוויר באושואיה הוא בלתי צפוי לחלוטין ויכול לנוע מיום שמש אביבי לסופת שלגים סוערת בתוך שעות בלבד. אם "נפלתם" על יום יפה, צאו לטרק קצר בלגונה אזמרלדה היפהפיה. בחוות Los Lobos, הנמצאת במרחק 18 ק"מ מאושואיה, ניתן לקבל תרשים של מסלול הטרק (ובו הנחיות גם בעברית!). אחרי כשעה וחצי מגיעים ללגונה מרהיבה, צבועה בטורקיז ומוקפת בהרים מושלגים. שווה ביותר!

לגונה אזמרלדה היפהפיה - מרהיבה, צבועה בטורקיז ומוקפת בהרים מושלגים

טיפ שלישי: שיט בתעלת ביגל

השייט בתעלת ביגל, הנקראת כך על שם ספינתו של דרווין מיודעינו, הוא קצר וחביב. במהלכו ניתן לפגוש את מושבת אריות הים של Isla de Los Lobos, פינגווינים, קורמורנים ועופות מים אחרים, לראות את המגדלור המפורסם ולחשוב על מגלי הארצות האמיצים של פעם. מומלץ!

נטע טרגל-שמואלי (נטע טיולים, חוויה משפחתית בחו"ל) היא בוגרת חברת כלנית-כרמון ובעלת עסק לתפירה ותכנון של טיולי משפחות בחו"ל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים